kombi

Výpis příspěvků ke štítku „kombi“

BMW M3 Touring může být i autem na dovolenou. Je úspornější než kdejaký nafťák

Testů, v nichž motorističtí novináři jezdí s BMW M3 Touring dveřmi napřed, pálí gumy a točí motor do červených otáček, je už na českém internetu plno. I proto jsem se rozhodl pro úplně opačný přístup a vyrazil jsem s ním z Prahy do Vídně a zpět, abych zjistil, jak se chová na dlouhých cestách, kolik spotřebuje benzinu a jaký vliv bude mít na jízdu střešní box. Často jsem se nestačil ani divit, co jsem zjistil.

MG 5 je čínsky zpracovaný, ale evropsky jezdící kombík. Prostorností zaostává

Elektromobily se postupem času převtělují do všech možných karoserií. Začalo to malými městskými hatchbacky, SUV a pokračovalo dodávkami až po přepychové limuzíny. Jedním z mála posledních segmentů, který zůstal v rámci elektromobility dlouho neposkvrněn, byly kombíky. I těch už ale začíná přibývat. Otázkou ovšem zůstává, dávají elektrické kombíky smysl? Na to jsem hledal odpověď za volantem MG 5.

Čechům chybělo v 70. letech kombi. Škodovka s italským designem se nakonec výroby nedočkala

Těžko si dnes představit, že český národ chalupářů a kutilů se kdysi musel dlouhá léta obejít bez praktického automobilu domácí výroby. Byl přitom na dosah. Velkorysé kombi z Mladé Boleslavi se do výroby nedostalo zejména z politických důvodů, chyběly ale samozřejmě také peníze. Škodovky z prototypové řady 720 z přelomu 60. a 70. let dodnes nedají automobilovým badatelům spát.

Škoda přestane vyrábět Fabii v kombíku. Kvůli přísným emisním limitům se nevyplatí

Automobilka Škoda Auto přestane vyrábět model Fabia ve variantě kombi. Důvodem jsou přísné emisní limity, kvůli kterým musí vyrábět více elektromobilů. Firma to oznámila v dopise zaměstnancům, který má redakce CNN Prima NEWS k dispozici a pod nímž jsou podepsáni předseda představenstva Thomas Schäfer a předseda odborů Jaroslav Povšík. Kdy se přestane Fabia kombi vyrábět, není jasné.

Za málo peněz hodně prostoru? Tohle jsou nejlevnější nové kombíky na českém trhu

Nadvláda sportovně užitkových automobilů, neboli „esůvéček“ v posledních letech ještě více sílí. Již čtyři roky v řadě jsou vozy tohoto typu v čele tuzemských prodejů. Pomalu zastiňují i tak oblíbený segment jako jsou rodinné kombi. A proč vlastně? Vždyť nový kombík se slušnou základní výbavou, prostorným interiérem a zavazadelníkem může stát i zlomek ceny podobně velkého a vybaveného SUV. Do přibližně 400 tisíc korun jsme jich našli hned pět.

Jezdí lépe kompaktní SUV nebo rodinné kombi? Výsledek vás možná překvapí

Trend vozů SUV se v automobilovém světě i nadále rozvíjí a jejich obliba už pomalu nezná mezí. Kromě vyššího posedu, bodují sportovně užitková auta také bezpečnější stavbou karoserie či líbivějším designem. Co ale jízdními vlastnostmi? Porovnali jsme proto zbrusu nový Hyundai Tucson, zástupce kompaktních SUV spolu s klasickým rodinným kombi Hyundai i30. Kdo vzejde jako vítěz?