Bývalý profesionální boxer a nynější politik Lukáš Konečný se pro nadcházející volby rozhodl využít své příjmení. Vznikl tak billboard s textem „Konečně řešení!“ To je však až na jedno znaménko nad písmenem zcela stejné, jako název nacistického plánu za 2. světové války – Konečné řešení židovské otázky – neboli plán na vyhlazení židů.

Bývalý profesionální boxer a nynější politik Lukáš Konečný se pro nadcházející volby rozhodl využít své příjmení. Vznikl tak billboard s textem „Konečně řešení!“ To je však až na jedno znaménko nad písmenem zcela stejné, jako název nacistického plánu za 2. světové války – Konečné řešení židovské otázky – neboli plán na vyhlazení židů.
Zdroj: ČTK

Z plakátů mladého hnutí Trikolora Václava Klause ml. se nejvíce ujal ten, který zobrazuje člena hnutí Aleše Karáska. Jeho tvář je na plakátu doplněna o text „Holky mají pipinku, kluci pindíka!“, což doplnil výmluvnou gestikulací.

Z plakátů mladého hnutí Trikolora Václava Klause ml. se nejvíce ujal ten, který zobrazuje člena hnutí Aleše Karáska. Jeho tvář je na plakátu doplněna o text „Holky mají pipinku, kluci pindíka!“, což doplnil výmluvnou gestikulací.
Zdroj: Facebook.com

Pozornost z řad Trikolory na sociálních sítích získali také dva její kandidáti oděni v moravských krojích s textem „Bráníme normální svět“. Návrh se dostal i na sociální sítě, přičemž u jednoho z příspěvků s tímto plakátem uživatelé připsali, že oba kandidáti Trikolory společně působí jako „máma a táta“.

Pozornost z řad Trikolory na sociálních sítích získali také dva její kandidáti oděni v moravských krojích s textem „Bráníme normální svět“. Návrh se dostal i na sociální sítě, přičemž u jednoho z příspěvků s tímto plakátem uživatelé připsali, že oba kandidáti Trikolory společně působí jako „máma a táta“.
Zdroj: Facebook.com

„Toto je pravé pivo“, objevilo se na některých billboardech v Plzeňském kraji. Na první pohled nelze vůbec poznat, zda jde o reklamu na Plzeňský prazdroj, či něco jiného. Při bližším zkoumání lze zjistit, že se jedná o předvolební kampaň ODS a TOP 09, kterou se strany rozhodly pojmout jako spojení pravice. Na dalším ze svých místních plakátů pak vkládají panorama Šumavy se sloganem „Toto je pravá Šumava“.

„Toto je pravé pivo“, objevilo se na některých billboardech v Plzeňském kraji. Na první pohled nelze vůbec poznat, zda jde o reklamu na Plzeňský prazdroj, či něco jiného. Při bližším zkoumání lze zjistit, že se jedná o předvolební kampaň ODS a TOP 09, kterou se strany rozhodly pojmout jako spojení pravice. Na dalším ze svých místních plakátů pak vkládají panorama Šumavy se sloganem „Toto je pravá Šumava“.
Zdroj: ČTK

S řadou plakátů a billboardů přišel také ředitel FN Motol Miloslav Ludvík. Ten kandiduje na senátora za ČSSD s podporou hnutí ANO ve volebním obvodu Prahy 5. Na jednom z jeho plakátů stojí dotaz: „Pustili byste sem své děti samotné?“ Jeden z těchto plakátů však byl umístěn i na veřejnou toaletu, což může působit poněkud komicky.

S řadou plakátů a billboardů přišel také ředitel FN Motol Miloslav Ludvík. Ten kandiduje na senátora za ČSSD s podporou hnutí ANO ve volebním obvodu Prahy 5. Na jednom z jeho plakátů stojí dotaz: „Pustili byste sem své děti samotné?“ Jeden z těchto plakátů však byl umístěn i na veřejnou toaletu, což může působit poněkud komicky.
Zdroj: Twitter.com

Ludvík se zajímavými slogany pokračuje i jinde. Například po cestě ulicí Radlická, která bývá často velmi vytížená, může člověk narazit na Ludvíkův billboard se sloganem: „V této koloně stojíte úplně zbytečně.“ Výše je pak uvedeno, že je zastáncem toho, aby se dostavila Radlická radiála, která by oblasti mohla ulevit.

Ludvík se zajímavými slogany pokračuje i jinde. Například po cestě ulicí Radlická, která bývá často velmi vytížená, může člověk narazit na Ludvíkův billboard se sloganem: „V této koloně stojíte úplně zbytečně.“ Výše je pak uvedeno, že je zastáncem toho, aby se dostavila Radlická radiála, která by oblasti mohla ulevit.
Zdroj: Facebook.com

Senátor Václav Láska je jedním z řady politiků, kteří se pro předvolební kampaň rozhodli pohrát se svým příjmením. Proto tak v několika pražských městských částech, které pod volební obvod Prahy 5 spadají, jsou k vidění plakáty s nápisem „Lásku nezastavíš“ a ozdobená srdíčky.

Senátor Václav Láska je jedním z řady politiků, kteří se pro předvolební kampaň rozhodli pohrát se svým příjmením. Proto tak v několika pražských městských částech, které pod volební obvod Prahy 5 spadají, jsou k vidění plakáty s nápisem „Lásku nezastavíš“ a ozdobená srdíčky.
Zdroj: CNN Prima NEWS

Příjmení do voleb využil i Radim Smetana, který kandiduje za ČSSD do Senátu v jednom z ostravských obvodů. Na billboardu se píše: „Smetanu do kávy i do Senátu.“ Volič přitom kvůli zbarvení plakátu nepozná, že je kandidátem ČSSD. Pomoci může pouze malé stranické logo v pravém dolním rohu.

Příjmení do voleb využil i Radim Smetana, který kandiduje za ČSSD do Senátu v jednom z ostravských obvodů. Na billboardu se píše: „Smetanu do kávy i do Senátu.“ Volič přitom kvůli zbarvení plakátu nepozná, že je kandidátem ČSSD. Pomoci může pouze malé stranické logo v pravém dolním rohu.
Zdroj: facebook.com

Kandidát na senátora za ODS Ondřej Šimetka se pak při tvorbě sloganu rozhodl využít své zaměstnání. „Známe se od narození,“ stojí na jednom z billboardů, které Šimetku propagují. Je totiž porodníkem.

Kandidát na senátora za ODS Ondřej Šimetka se pak při tvorbě sloganu rozhodl využít své zaměstnání. „Známe se od narození,“ stojí na jednom z billboardů, které Šimetku propagují. Je totiž porodníkem.
Zdroj: Facebook.com

„Grolich je jinej!“ Toto stojí na plakátech mladého lidoveckého starosty Jana Grolicha. Tento slogan si ovšem člověk může vyložit vícero způsoby.

„Grolich je jinej!“ Toto stojí na plakátech mladého lidoveckého starosty Jana Grolicha. Tento slogan si ovšem člověk může vyložit vícero způsoby.
Zdroj: ČTK

Zajímavý počin předvedl bývalý starosta Jindřichova Hradce Stanislav Mrvka. Ten se nejspíš inspiroval pandemií koronaviru a současnými trablemi s cestováním na dovolenou do některých zemí. Na billboardu ohlašujícím jeho kandidaturu v krajských volbách je Mrvka zobrazen coby rybář ve vodě v tuzemsku, zatímco vedle sebe má přeplněné pláže u moře. Vše podtrhuje textem „všude dobře, doma nejlíp“.

Zajímavý počin předvedl bývalý starosta Jindřichova Hradce Stanislav Mrvka. Ten se nejspíš inspiroval pandemií koronaviru a současnými trablemi s cestováním na dovolenou do některých zemí. Na billboardu ohlašujícím jeho kandidaturu v krajských volbách je Mrvka zobrazen coby rybář ve vodě v tuzemsku, zatímco vedle sebe má přeplněné pláže u moře. Vše podtrhuje textem „všude dobře, doma nejlíp“.
Zdroj: Facebook.com

„Kraj potřebuje uzdravit.“ S tímto heslem šli do voleb ve Středočeském kraji Starostové a nezávislí, přičemž coby symbol využili česnek. Tato rostlina se objevila nejen na billboardech, ale při zahájení kampaně s ní pózovali i předseda hnutí STAN Vít Rakušan a krajská lídryně Petra Pecková.

„Kraj potřebuje uzdravit.“ S tímto heslem šli do voleb ve Středočeském kraji Starostové a nezávislí, přičemž coby symbol využili česnek. Tato rostlina se objevila nejen na billboardech, ale při zahájení kampaně s ní pózovali i předseda hnutí STAN Vít Rakušan a krajská lídryně Petra Pecková.
Zdroj: facebook.com

S nepříliš výmluvným gestem přišlo hnutí STAN v Pardubickém kraji. Tam se totiž krajští lídři na plakátech objevili s heslem „Projedeme krajem jako po másle“.

S nepříliš výmluvným gestem přišlo hnutí STAN v Pardubickém kraji. Tam se totiž krajští lídři na plakátech objevili s heslem „Projedeme krajem jako po másle“.
Zdroj: ČTK

„Vrátíme brambory na Vysočinu,“ láká potenciální voliče Tomio Okamura se svým hnutím SPD v Kraji Vysočina. Plakát ovšem působí, že těmi bramborami je právě on a jeho stranický kolega, se kterým je předseda hnutí na plakátě zvěčněn.

„Vrátíme brambory na Vysočinu,“ láká potenciální voliče Tomio Okamura se svým hnutím SPD v Kraji Vysočina. Plakát ovšem působí, že těmi bramborami je právě on a jeho stranický kolega, se kterým je předseda hnutí na plakátě zvěčněn.
Zdroj: facebook.com

„Volte ZLO.“ Na první pohled nepůsobí billboard s heslem Michaela Žantovského nijak špatně. U jeho fotografie je připsáno „zkušenost, lidskost, odvaha.“ V okamžiku, kdy ovšem člověk přečte pouze první tři písmena těchto slov, objeví se „zlo“.

„Volte ZLO.“ Na první pohled nepůsobí billboard s heslem Michaela Žantovského nijak špatně. U jeho fotografie je připsáno „zkušenost, lidskost, odvaha.“ V okamžiku, kdy ovšem člověk přečte pouze první tři písmena těchto slov, objeví se „zlo“.
Zdroj: ČTK

S heslem „V krizi vás ochráníme“ do krajských a senátních voleb vstupují sociální demokraté. Na billboardu je navíc přítomen šéf ČSSD Jan Hamáček v červeném svetru, který se de facto stal jeho značkou. Z tiskové konference, kde Hamáček plakát představil, si mnoho lidí zapamatovalo jeho úsměv, který však po krátkém okamžiku rychle opadl.

S heslem „V krizi vás ochráníme“ do krajských a senátních voleb vstupují sociální demokraté. Na billboardu je navíc přítomen šéf ČSSD Jan Hamáček v červeném svetru, který se de facto stal jeho značkou. Z tiskové konference, kde Hamáček plakát představil, si mnoho lidí zapamatovalo jeho úsměv, který však po krátkém okamžiku rychle opadl.
Zdroj: ČTK

„Ukázaná platí,“ stojí na velkém množství billboardů hnutí ANO. Na něm je vždy předseda hnutí a premiér Andrej Babiš, kterého občas doplňují jiné tváře partaje. Samotné heslo „Ukázaná platí“ však vyvolalo spíše otazníky, protože si lidé nebyli jistí, co tím autoři zamýšleli. K heslu a tvářím následně byly přidávány různé údaje, co ANO již dokázalo. Ukázalo se však, že většina z nich není zcela pravdivá.

„Ukázaná platí,“ stojí na velkém množství billboardů hnutí ANO. Na něm je vždy předseda hnutí a premiér Andrej Babiš, kterého občas doplňují jiné tváře partaje. Samotné heslo „Ukázaná platí“ však vyvolalo spíše otazníky, protože si lidé nebyli jistí, co tím autoři zamýšleli. K heslu a tvářím následně byly přidávány různé údaje, co ANO již dokázalo. Ukázalo se však, že většina z nich není zcela pravdivá.
Zdroj: Twitter.com