Královna Alžběta II. udělila jedno z největších obchodních ocenění firmě na sexuální pomůcky. Společnost LoveHoney může používat královský znak ve všech svých reklamách jako symbol kvality a úspěchu. O udělení ocenění informoval britský deník Daily Mail.
Společnost LoveHoney královna Alžběta II. už podruhé ocenila za vynikající nepřetržitý růst zámořských prodejů za posledních šest let. Ocenění, které je popsané jako „nejvyšší ocenění za obchodní úspěch“, umožňuje společnosti zaměřené na sexuální pomůcky používat pět let znak Queen's Award v reklamách, marketingových sděleních a na obalech produktů jako symbol kvality a úspěchu.
„Jsme opravdu šťastní, že jsme od královny dostali oficiální uznání,“ řekla deníku Daily Mail hlavní obchodní ředitelka společnosti LoveHoney Debbie Bond. Od roku 2015 vzrostly firmě zámořské tržby z 12 milionů na 56 milionů liber, což je celkový nárůst o 365 procent.
Poprvé společnost LoveHoney získala ocenění za podporu britského vývozu v roce 2015 a spoluvlastníci Richard Longhurst a Neal Slateford se setkali s královnou, princem Philipem a dalšími staršími panovníky na recepci v Buckinghamském paláci. „Společné setkání královny a oceněné společnosti se letos nejspíše neuskuteční kvůli pandemii koronaviru,“ napsal Daily Mail.
Erotické pomůcky v období pandemie zlepšují náladu
Podle obchodní ředitelky jim královské ocenění pomůže vytvořit více pracovních míst a šířit poselství o sexuálním štěstí po celém světě. „Královna je největším obchodním velvyslancem ve Velké Británii a toto ocenění opět ukazuje, jak běžní nakupující a maloobchodní prodejci přijímají sexuální pomůcky víc než kdy předtím. Oceňují jejich význam pro zlepšení celkové pohody, která je opravdu důležitá, obzvláště v době, kdy nás již přes rok sužuje pandemie,“ uvedla Debbie Bond.