Rozhovor s Jaroslavem Svobodou
Hotely mají za sebou první týden provozu pro klienty, kteří jsou pozitivní na koronavirus. Tématu se věnoval i pořad 360° Pavlíny Wolfové. Na otázky odpovídal majitel sítě hotelů Czech Inn Hotels Jaroslav Svoboda.
Hotely mohou zákazníci kontaktovat různými cestami, ať už přes internetové stránky zařízení, telefon, nebo rezervační systémy. „Zákazníci se o nás zatím dozvěděli prostřednictvím médií nebo přes známé. Také oslovujeme zákazníky z databází a říkáme jim, že tuto službu máme, takže okruh zájemců se rozšiřuje,“ řekl Svoboda.
Podle Svobody se ubytováním nakažených koronavirem alespoň z části zvednou tržby. „Ten stoprocentní výpadek příjmů, který jsme měli na jaře, potom 80 nebo 85% výpadek tržeb v létě, a teď jsme zase na sto procentech, takže my nemáme žádné tržby,“ vysvětlil.
Zaměstnanci měli o práci zájem
„My jsme se rozhodli, že zabojujeme a změníme poslání našich hotelů,“ prohlásil Svoboda s tím, že vedení hotelové sítě především chce, aby byla služba prospěšná jiným lidem.
„My nechceme a ani nepředpokládáme, že tímto hotelem zachráníme naši ekonomiku, ale jsme si vědomi toho, že něčemu pomůžeme a že si sami můžeme pomoci,“ sdělil Svoboda.
Cena za ubytování se v zařízení pohybuje v rozmezí od 1000 do 1200 korun, záleží na tom, co si zákazník přeje. Zaměstnanci do akce prý šli dobrovolně. Podle Svobody se přihlásilo více zájemců, než hotel požadoval.