Drzost řidičů na Hodonínsku: Přímo před policejní hlídkou projeli na červenou
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Drzost řidičů na Hodonínsku: Přímo před policejní hlídkou projeli na červenou
Herec a svůdník Josef Bek. Slavná kolegyně popsala intimní chvíle daleko za hranicemi role
Irena odešla z domova v Havlíčkově Brodě jen v pantoflích. Špatně mluví, policie po ní pátrá
Rodinná tragédie v Alpách: Otce a syna strhla lavina, mladší bratr jí těsně unikl
Němci o své budoucnosti rozhodnou v únoru. Prezident stanovil datum předčasných voleb
Dva sportovci zemřeli během slavného závodu. Jede se dál, rozhodl organizátor
Ukrajinci zajali prvního vojáka z KLDR. Krátce poté měl podlehnout těžkým zraněním
Útok Ukrajinců v Kurské oblasti vyšel Rusy draho. Mezi mrtvými je i vysoce postavený důstojník
Biden reaguje na ruské vánoční útoky. Chce pokračovat v navyšování dodávek zbraní na Ukrajinu
Nedoručili vám dárek do Vánoc? Poradíme, na co máte právo a kdy zboží reklamovat
Průzkum: Většina lidí zřejmě přeplácí za energie. Obvykle neznají ani cenu elektřiny a plynu
Nečekejte s termínem údržby solárních panelů na jaro. Může ušetřit tisíce
Silvestrovská otevírací doba PŘEHLEDNĚ: Kde si nakoupíte před příchodem Nového roku?
Krutý z Hnutí Generace: EET bych vrátil, ale s výhodami. Věk odchodu do penze by se měl zvýšit
Nedoručili vám dárek do Vánoc? Poradíme, na co máte právo a kdy zboží reklamovat
Farský: Nerozumím lidem, kteří oslavují Trumpovo vítězství. Evropa i Česko na něj doplatí
Matušková z Floridy: Lidé se za Bidena bojí říkat své názory, Hollywood si zahrává s komunismem
REPORTÁŽ: Město aut v úpadku. V Detroitu potkáte chátrající továrny i nečekané umění
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Direct zveřejnil další tři klipy, ve kterých na nepovedeném rande odpaluje podivné nápadníky. Cílem je vysvětlit, proč je Direct konečně normální pojišťovna.
Takové rande byste rozhodně nechtěli zažít. Direct pojišťovna se opět pustila do odpalování nepovedených nápadníků a vydala další tři reklamní spoty. Jsou ve stylu prvního rande naslepo a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny.
„Pro nápadníky máme opět přezdívky. Říkáme jim lovec autogramů, korpohad a opozdilec. Myšlenka je stejná jako u předchozích spotů, kdy nepovedení nápadníci vlastně představují to, proti čemu se jako pojišťovna vymezujeme a co se snažíme na trhu s pojištěním napravovat,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Konkrétně Direct ve spotech ukazuje, že je normální nemuset podepisovat smlouvy, aby byl člověk pojištěný, že je normální objednat si odtah online nebo si udělat na toho druhého čas. „Propagujeme tak naše výhody – sjednání smluv bez podpisů, online asistenci, díky které na mobilu každý vidí, jak se k němu blíží pomoc, a chat, přes který se s námi každý jednoduše spojí,“ vysvětluje Maťašeje. A dodává, že v každém klipu je navíc zmíněna nová mobilní aplikace, kterou Direct v polovině září spustil.
Ve spotech se tentokrát objeví i známí herci. Například Filip Kaňkovský, který představuje lovce autogramů. „Reklama musí zaujmout a pokud je vtipná, je to obrovská výhoda. V záplavě dnešní produkce je to radost,“ říká herec. „Natáčení jsem si moc užil. To odpalování v závěru byla taková zábava se špetkou strachu, trhnutí bylo celkem silné, ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit,“ popisuje natáčení Kaňkovský.
Při tvorbě klipů se Direct opět spojil se stejnými agenturami jako minule. YYY agency, vytvořila společně s marketingovým týmem Directu kreativní koncept, produkčně se natáčení chopila agentura Bumerang Film ze Zlína. „Můžeme slíbit, že ve stejném duchu budeme pokračovat i dál a příští rok zveřejníme další dvě nepovedená rande,“ uzavírá mluvčí.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living