
Ostrý spor o školy v Holešově: Starosta o zneužívání dětí nevěděl, ředitelka rezignaci odmítá
Ostrý spor o školy v Holešově: Starosta o zneužívání dětí nevěděl, ředitelka rezignaci odmítá
Ostrý spor o školy v Holešově: Starosta o zneužívání dětí nevěděl, ředitelka rezignaci odmítá
Trump touží po Nobelově ceně za mír. Válku chce ukončit za každou cenu, míní Vojáček
„Polskou Maddie“ zadržela policie. Je podezřelá ze stalkingu rodičů zmizelé dívky
V izraelském městě Bat Jam vybuchly tři autobusy. Nikdo nebyl zraněn, hlásí policie
Zaorálek k českému postoji k Ukrajině: Tupé dodávání zbraní, upnuli jsme se na dobytí Moskvy
Trump touží po Nobelově ceně za mír. Válku chce ukončit za každou cenu, míní Vojáček
Ukrajina láká do války mladé vojáky a nabízí jim velké peníze. Stará garda zuří
Neváhej a fixuj: Odborníci radí, jak na levnější energie. Dodavatelé stahují výhodné nabídky
Na co si dát pozor u retenčních nabídek. Je to skutečná úspora, nebo past na zákazníky?
Daňové přiznání za rok 2024: Nepříjemné vyplňování se blíží. Co můžeme uplatnit?
Chlorování i růstové hormony. Dovoz kuřecího masa z USA by byl nefér, zlobí se drůbežáři
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Direct zveřejnil další tři klipy, ve kterých na nepovedeném rande odpaluje podivné nápadníky. Cílem je vysvětlit, proč je Direct konečně normální pojišťovna.
Takové rande byste rozhodně nechtěli zažít. Direct pojišťovna se opět pustila do odpalování nepovedených nápadníků a vydala další tři reklamní spoty. Jsou ve stylu prvního rande naslepo a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny.
„Pro nápadníky máme opět přezdívky. Říkáme jim lovec autogramů, korpohad a opozdilec. Myšlenka je stejná jako u předchozích spotů, kdy nepovedení nápadníci vlastně představují to, proti čemu se jako pojišťovna vymezujeme a co se snažíme na trhu s pojištěním napravovat,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Konkrétně Direct ve spotech ukazuje, že je normální nemuset podepisovat smlouvy, aby byl člověk pojištěný, že je normální objednat si odtah online nebo si udělat na toho druhého čas. „Propagujeme tak naše výhody – sjednání smluv bez podpisů, online asistenci, díky které na mobilu každý vidí, jak se k němu blíží pomoc, a chat, přes který se s námi každý jednoduše spojí,“ vysvětluje Maťašeje. A dodává, že v každém klipu je navíc zmíněna nová mobilní aplikace, kterou Direct v polovině září spustil.
Ve spotech se tentokrát objeví i známí herci. Například Filip Kaňkovský, který představuje lovce autogramů. „Reklama musí zaujmout a pokud je vtipná, je to obrovská výhoda. V záplavě dnešní produkce je to radost,“ říká herec. „Natáčení jsem si moc užil. To odpalování v závěru byla taková zábava se špetkou strachu, trhnutí bylo celkem silné, ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit,“ popisuje natáčení Kaňkovský.
Při tvorbě klipů se Direct opět spojil se stejnými agenturami jako minule. YYY agency, vytvořila společně s marketingovým týmem Directu kreativní koncept, produkčně se natáčení chopila agentura Bumerang Film ze Zlína. „Můžeme slíbit, že ve stejném duchu budeme pokračovat i dál a příští rok zveřejníme další dvě nepovedená rande,“ uzavírá mluvčí.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living