Jermanová o „grilování“ Síkely: Otazníky jsou kolem jeho majetku. Zapotí se, míní Charanzová
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Jermanová o „grilování“ Síkely: Otazníky jsou kolem jeho majetku. Zapotí se, míní Charanzová
Opilec přejel na Berounsku policistovi nohu. Pak začal ujíždět, v autě měl tři malé děti
Vaňková: Návrhy ANO prohlubují schodek, na rozdíl od SPD. Už nejsou extremisté? ptal se Nacher
Zemřela hvězda seriálu o právnících z Los Angeles. Alan Rachins získal nominaci na Emmy
Usmrcení veverky rozbouřilo USA: „Dopálený“ Trump viní demokraty, Musk reaguje žertem
Na triumfu Trumpa v roce 2016 jsme prodělali desítky milionů, přiznává Sochor z Tipsportu
Usmrcení veverky rozbouřilo USA: „Dopálený“ Trump viní demokraty, Musk reaguje žertem
Na triumfu Trumpa v roce 2016 jsme prodělali desítky milionů, přiznává Sochor z Tipsportu
Kolářova slova o Trumpovi jsou šokující, řekl Korecký. Varoval před zhoršením vztahů s USA
Letošní Vánoce budou opět dražší, řekl Havel. Prouza poradil, jak o svátcích ušetřit
Průvodce: Co musíte vědět o cenících dodavatelů energií, abyste platili co nejméně
Úřad práce zruší desítky poboček. Přibývá napadení i výhrůžek zaměstnancům, říká ředitel
Jurečka: Povodněmi postižené firmy mohou žádat o příspěvek. Dostanou až 18 tisíc na pracovníka
Paradox samoobslužných pokladen: Krádeží přibylo, přesto se obchodníkům v Česku vyplatí
Bleskový postup Rusů. Za pár týdnů z Ukrajiny ukrojili víc než od začátku roku, Zelenskyj zuří
Podivný ruský nájezd skončil v plamenech. Obrněný obojživelník schytal palbu z tanku
Rusové hodiny útočili na Kyjev, slyšet byla střelba i výbuchy. Drony létaly extrémně nízko
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Lovec autogramů, korpohad, opozdilec. Direct pojišťovna navazuje na úspěšné reklamy s nepovedeným rande Zdroj: FTV Prima
Direct zveřejnil další tři klipy, ve kterých na nepovedeném rande odpaluje podivné nápadníky. Cílem je vysvětlit, proč je Direct konečně normální pojišťovna.
Takové rande byste rozhodně nechtěli zažít. Direct pojišťovna se opět pustila do odpalování nepovedených nápadníků a vydala další tři reklamní spoty. Jsou ve stylu prvního rande naslepo a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny.
„Pro nápadníky máme opět přezdívky. Říkáme jim lovec autogramů, korpohad a opozdilec. Myšlenka je stejná jako u předchozích spotů, kdy nepovedení nápadníci vlastně představují to, proti čemu se jako pojišťovna vymezujeme a co se snažíme na trhu s pojištěním napravovat,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Konkrétně Direct ve spotech ukazuje, že je normální nemuset podepisovat smlouvy, aby byl člověk pojištěný, že je normální objednat si odtah online nebo si udělat na toho druhého čas. „Propagujeme tak naše výhody – sjednání smluv bez podpisů, online asistenci, díky které na mobilu každý vidí, jak se k němu blíží pomoc, a chat, přes který se s námi každý jednoduše spojí,“ vysvětluje Maťašeje. A dodává, že v každém klipu je navíc zmíněna nová mobilní aplikace, kterou Direct v polovině září spustil.
Ve spotech se tentokrát objeví i známí herci. Například Filip Kaňkovský, který představuje lovce autogramů. „Reklama musí zaujmout a pokud je vtipná, je to obrovská výhoda. V záplavě dnešní produkce je to radost,“ říká herec. „Natáčení jsem si moc užil. To odpalování v závěru byla taková zábava se špetkou strachu, trhnutí bylo celkem silné, ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit,“ popisuje natáčení Kaňkovský.
Při tvorbě klipů se Direct opět spojil se stejnými agenturami jako minule. YYY agency, vytvořila společně s marketingovým týmem Directu kreativní koncept, produkčně se natáčení chopila agentura Bumerang Film ze Zlína. „Můžeme slíbit, že ve stejném duchu budeme pokračovat i dál a příští rok zveřejníme další dvě nepovedená rande,“ uzavírá mluvčí.
prima-cnn-news
prima-zeny
prima-zoom
prima-fresh
prima-cool
playboy
lajk
prima-living