Když má 6letý Ryan Bandli někam letět, bývá nervózní. Jeho matka proto platí extra příplatek, aby mohl syn sedět u okénka a být v klidu. Ovšem během letu do Manchesteru bylo jeho místo obsazeno jinou cestující, která se ho odmítla vzdát. Chlapec proto cestu úzkostí proplakal. O případu informoval web The Mirror.
Po nástupu do letadla Adi Bandliová zjistila, že místo u okénka, které zarezervovala pro svého syna, je obsazené. Žena, která na chlapcově místě seděla, se ho odmítla vzdát a malý Ryan zůstal v slzách. „Ryan byl opravdu naštvaný, úzkostný a plakal. Nechápal, jak se to mohlo stát. Seděli jsme odděleně a bylo to opravdu stresující,“ řekla Bandliová webu The Mirror.
Hoch většinu letu proplakal na otcově klíně. Od dalších cestujících dokonce dostával sladkosti, aby se uklidnil.
Drama na palubě letadla. Tříměsíční holčička přestala dýchat půl hodiny po startu
Tříměsíční děvčátko přestalo dýchat po 30 minutách od startu letadla. Na palubě se ale nacházela zdravotní sestra, které se kojence podařilo zachránit. Pasažéři ženu odměnili spontánním potleskem.
Podle matky je chlapec živé dítě a místo u okna jej uklidňuje. „Ryan rád sedí u okna, rád si o něj opírá hlavu,“ dodala matka. Jenže tentokrát bylo jeho místo obsazené. A bylo nejspíš zarezervované dvakrát. Pasažérka, která na Ryanově místě seděla, totiž rodině tvrdila, že si za místo rovněž připlatila.
IT závada a plné letadlo
Letecká společnost Ryanair ale tvrdí opak. „Toto sedadlo nebylo prodáno dvakrát. Toto nedorozumění bylo důsledkem ojedinělé IT závady,“ uvedla mluvčí společnosti. Vzhledem k tomu, že let byl plně obsazen, nemohla být rodině nabídnuta jiná místa.
K incidentu došlo v srpnu a od té doby Bandliová tlačí na leteckou společnost Ryanair a žádá odškodnění. Tvrdí, že společnost ale její žádost odmítla a řekla jí, že „místo bylo přiděleno někomu jinému, protože bylo u nouzového východu.“ Podle pravidel by totiž děti v této řadě sedět neměly. Bandliová ale uvedla, že v řadě u nouzových východů neseděli.
Dle zákaznické podpory společnosti bude brzy jejich pracovník Bandliovou kontaktovat s řešením. Jak konkrétně se Ryanair se situací vypořádá, ale web neuvádí.