Šlachta: Z policistů cítím zoufalství, Rakušan je arogantní. Kritiky se nebojí, oponoval Letocha
módní průmysl
Výpis příspěvků ke štítku „módní průmysl“
Greta pro módní časopis: Oděvní průmysl škodí klimatu, oblečení si půjčuji. Lidé nechápou
Jedna z nejznámějších klimatických aktivistek, Švédka Greta Thunbergová se objevila na obálce prestižního Vogue Scandinavia. Časopisu poskytla rozhovor, ve kterém nešetřila kritikou na účet módního průmyslu, zejména jeho dopadu na klima. Podle mnoha lidí je brojení proti módě v časopise o módě pokrytecké.
České oděvní značky čekají krušné časy. Které obchody neotevřou?
Zatímco vláda a odborníci se dohadují o otevření obchodů, už teď je jasné, že existují takové, které znovu neotevřou.Jde zejména o obchody s módou, které trpí z více důvodů. Vyrovnávají se s opakovaným lockdownem, bojují se stále silnějšími e-shopovými hráči, jako Zalando nebo About You, a zároveň je dohání nové módní trendy, kterým dominuje pobyt doma nebo v přírodě.
Oděvní firma Blažek na sebe podala insolvenční návrh. Dluží téměř 87 milionů korun
Oděvní firma Blažek Praha na sebe podala insolvenční návrh. Firma eviduje více než 150 věřitelů, kterým dluží dohromady téměř 87 milionů korun. Požádala zároveň soud o povolení reorganizace. Vyplývá to z insolvenčního rejstříku.
Konec vlny alpak i kůže klokanů: Módní značky ustupují po šokujícím odhalení
Dva velké módní domy se zavázaly ukončit používání dalších živočišných materiálů – Valentino přestane do konce roku 2021 používat vlnu alpak a Prada se zavázala k vyřazení klokaní kůže. Za rozhodnutím stojí tlak ochránců zvířat i nově zveřejněné záběry dokumentující týrání zvířat na farmách. Přidávají se tak k rostoucímu počtu značek, které se rozhodly nevyužívat živočišné materiály.
Filozofie módního průmyslu se změnila. Luxusní značky končí s kolotočem přehlídek
Jak to bude s módou po pandemii? Odborníci se shodují, že oděvní průmysl zažívá zlom. Prestižní a luxusní značky hlásí razantní zpomalení a změnu filozofie. V pořadu Silný hlas o tomto tématu mluvila Markéta Fialová s publicistkou Irenou Cápovou a výkonnou ředitelkou agentury IPSOS Evou Veisovou.