Osobní automobil lze pojistit zcela on-line. U Kooperativy stačí formulář a fotografie
Ilustrační snímek Zdroj: Profimedia.cz
Život se nejen kvůli pandemii koronaviru přesouvá do tzv. on-line prostoru. Doba si žádá utlumení osobních kontaktů. Platí to i pro dříve nemyslitelné oblasti. Mezi ně patří například pojišťovnictví a likvidace škod při autonehodách. Pojišťovna Kooperativa proto přichází s možností řešit vše na dálku bez nutnosti návštěvy pobočky.
„Na bezpapírovém procesu sjednání a správy smluv pracujeme již několik let. Takže klienti si mohou on-line sjednat povinné ručení i havarijní pojištění, což i s ohledem na stále probíhající epidemiologickou situaci využívá stále více z nich,“ popisuje ředitel Úseku pojištění motorových vozidel pojišťovny Kooperativa Aleš Zethner.
Čtěte také
Také u Kooperativy se stává standardem možnost vlastní automobil před uzavřením pojištění či povinného ručení sám vyfotografovat a přes internetové stránky snímky odeslat do pojišťovny. „Součástí havarijního pojištění nebo některých připojištění k povinnému ručení je i povinnost vstupní prohlídky. Roste tak počet vozidel, která chceme fyzicky zkontrolovat. Abychom proces zjednodušili, připravili jsme novinku, jež klientům umožní nafotit vozidlo mobilním telefonem a prostřednictvím jednoduchého webového rozhraní nám fotografie předat,“ vysvětluje Zethner.
Odpadá tak dřívější odborná prohlídka technikem společnosti Global Expert, a tedy i „fyzický“ kontakt. Místo toho klient sám pořídí snímky čistého automobilu ze všech stran. K jejich přenosu bude potřebovat připojení k internetu.
Kooperativa připravuje stejný přístup také při likvidaci pojistných událostí, aby v určitých případech nebyla nutná „účast“ likvidátora a pojistník vše zaznamenal sám a následně předal pojišťovně k vyřízení.
Pro bezradné asistenční program MAX+
I toto má spojitost s každoročním nárůstem asistenčních zásahů pracovníků Kooperativy. Proto pojišťovna pro ještě větší pohodlí a bezpečnost klientů přichází s unikátním asistenčním programem MAX+. Ten je určený těm, kteří se nemohou o vzniklý problém starat nebo nechtějí nic řešit. „Oproti ostatním asistenčním programům nabízíme bezlimitní asistenci při poruše, havárii, řádění živlu, vandalismu, částečném odcizení, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. A také zapůjčení náhradního osobního vozidla v Česku i v zahraničí až na sedm dní či jeho úschovu až na 15 dní,“ vypočítává Zethner.
K velmi častým pojistným událostem se řadí prasklá či přímo rozbitá skla automobilů. Nejen těch předních, ale i bočních, výjimkou nejsou ani ta střešní. Proto Kooperativa rozšiřuje svou nabídku a krytí pojištění skel. „Nově jsme do něj začlenili i skla v pevné, skládací nebo odnímatelné střeše, a dokonce i zrcadlová skla zpětných zrcátek. Navíc klienti, kteří si sjednají povinné ručení s limity minimálně 150/150 milionů korun, mohou získat garanci ceny na tři roky. Pokud si k tomu sjednají i havarijní pojištění, u povinného ručení jim postačí limity 100/100 milionů korun,“ uzavírá Aleš Zethner, ředitel Úseku pojištění motorových vozidel pojišťovny Kooperativa.
Čtěte také
Návrh státního rozpočtu je zmetek, řekl Kalousek. Nevím, jestli se mám smát nebo brečet
Dvanáct kroků, jak rozhýbat stát: Bývalá úřednice teď chce změnit systém
Babiš ke střetu zájmů: Prezident otočil. Máme větší problémy, které je třeba řešit
Sportujete? Nejrizikovější jsou fotbal, běh i lyžování. Fyzioterapeut radí, jak se vyhnout úrazům
Experti: Ať Babiš zvolí jakékoli řešení, skončí u soudu. Pavlovy požadavky jsou za hranou
Poslední možnost přezout kola před hrozbou pokuty. Teploty začnou brzy klesat
Kupka: Chci ostře řezanou stranu. Spustíme vlastní televizní proud ODS
Řidiči se menších benzinových motorů bojí. Díky elektrifikaci ale nemají důvod
Nové ohnisko ptačí chřipky: Nákaza zasáhla chov v Nouzově, v ohrožení jsou tisíce kachen