
Šedesátníci pro mě byli skoro mrtví, říká herec Dejdar. Kvůli věku se prý nehroutí
Tesla požadovala od jednoho ze svých zákazníků 4,5 tisíce dolarů za odblokování dalších 130 kilometrů dojezdu. Problém byl v tom, že majitel Modelu S už daný balíček služeb a funkcí jednou koupil, ale výrobce to viděl jako chybu konfigurace a zpoplatnil „opravu“.
Zůstat s nepojízdným autem stát v mrazu kdesi v nehostinné pustině je noční můrou všech řidičů. Mnohem akutněji se však tato hrozba týká elektromobilistů, kteřé si špatně spočítají, kde musí nabíjet, nebo je dostihnou nepředvídatelné okolnosti. I s elektromobilem se ale ještě dá nějaký ten kilometřík uspořit.
Bylo jen otázkou času, kdy někdo přijde na trh se záchranným zdrojem energie pro elektromobily. Na rozdíl od běžných powerbank pro mobily nebo počítače je však tato přece jen o něco větší. Je ale možná tím nejsmysluplnějším doplňkem, jaký můžete k elektromobilu mít.
Čínská technologická společnost NIO představila nový balík baterií pro elektromobily s kapacitou 150 kWh. Ten by měl umožnit dojezd až 1 000 kilometrů na jedno nabití. Díky standardizované velikosti jej navíc lze snadno vyměnit za jiný, třeba novější.