Ředitelem zpravodajství a publicistiky skupiny Prima se od 13. června stane Martin Švehlák. Zkušený mediální manažer přichází na Primu z bulharské společnosti bTV Media Group, kde od prosince 2019 působil jako generální ředitel.
„Na novou pracovní výzvu se velmi těším, CNN Prima NEWS představuje na českém trhu jedinečné spojení tradiční mediální skupiny a prestižní zahraniční zpravodajské sítě. Obrovský potenciál vidím v týmu, který CNN Prima NEWS připravuje. Zkušení profesionálové v TV a on-line jsou schopni posunout produkt k nejvyšším pozicím v České republice,“ uvedl Martin Švehlák, který působí v médiích více než 30 let.
Martin Švehlák se stává ředitelem zpravodajství a publicistiky skupiny Prima. Zdroj: CNN Prima NEWS
Svou kariéru začal v týdeníku Reflex, pokračoval v publicistice a zpravodajství TV Nova. Byl ve vedoucích pozicích deníku Blesk, šéfredaktorem deníku Šíp, pět let pracoval jako generální ředitel zpravodajské agentury Mediafax. Od roku 2012 byl vedoucím zpravodajské redakce televize Nova, o rok později se zde vypracoval na ředitele zpravodajství, publicistiky a sportu – tuto funkci vykonával až do roku 2018. Poté se stal mediálním konzultantem skupiny PPF a v CEE regionech analyzoval mediální trhy a také pro ně navrhoval obsahové strategie. Koncem roku 2019 nastoupil do čela mediální společnosti bTV Media Group, která má ve svém portfoliu televizní a rozhlasové kanály i on-line divizi a patří mezi mediální lídry na bulharském trhu.
Na pozici šéfredaktora zpravodajství a publicistiky CNN Prima NEWS končí Pavel Štrunc. „Chtěl bych poděkovat Pavlu Štruncovi za obrovský kus práce, který se CNN Prima NEWS za tři roky odvedl, a posunul ji tím mezi nejrespektovanější zpravodajské značky Česka, a to jak mezi diváky, tak mezi politiky ze všech částí politického spektra,“ uvedl generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Švehláka označil za ostříleného profesionála: „Léta působil nejen v předních českých médiích, ale i na poli mezinárodním. Věříme, že u nás zúročí mnohaleté zkušenosti z vedení televizního zpravodajství i své bohaté manažerské zkušenosti z komerčních médií a posune zpravodajskou multiplatformu CNN Prima NEWS zase o laťku výš. Naším cílem je nadále srozumitelně zpracovávat současná politická a společenská témata a dávat je divákům do kontextu, aby porozuměli, jaký dopad budou mít události na jejich život, a díky tomu si mohli udělat kvalitní vlastní názor.“