Svět módy v slzách. Tvůrce kampaní pro Lagerfelda či Burberryho zabil agresivní nádor

Světové módní domy truchlí nad ztrátou významného marketingového manažera George Kolasy, který pracoval pro luxusní značky, jako jsou Burberry či Karl Lagerfeld. Odešel ve věku pouhých 57 let. Zemřel v důsledku agresivní rakoviny zvané glioblastom. Smutnou zprávu oznámili jeho nejbližší prostřednictvím sociálních sítí.

George Kolasa prohrál svůj boj s multiformním glioblastomem, vzácnou formou rakoviny mozku a nejagresivnějším mozkovým nádorem. Naposledy vydechl 9. srpna 2023 ve věku 57 let ve svém domě v East Hamptonu v New Yorku. „Odešel tak, jak žil, v míru, lásce, světle, vděčnosti a s Justinem (manželem, pozn. red.) po svém boku,“ píše se v oficiálním prohlášení na jeho instagramovém profilu.

ČTĚTE TAKÉ: Smrt kontroverzní 14leté hvězdy zahalená tajemnem. Podle sklíčené rodiny zemřel i její bratr

S příběhem, že trpí vzácnou a nevyléčitelnou nemocí, se George se svými fanoušky podělil nedlouho poté, co mu nemoc byla loni v únoru diagnostikována. Snažil se získat finanční prostředky na výzkum tohoto onemocnění, píše magazín Vogue.

Lékaři zjistili, že má zhoubný nádor na mozku o velikosti grapefruitu. Poté podstoupil operaci. Lidé s touto diagnózou žijí obvykle 12 až 15 měsíců, uvádí New York Post s odkazem na Penn Medicine. On sám s nemocí statečně bojoval rok a půl. Glioblastomy jsou obvykle velmi agresivní nádory, které prorůstají do okolní tkáně mozku. Kolasa se rozhodl svůj boj se zákeřnou nemocí sdílet na sociální síti, ukazoval lidem to dobré, špatné a i to ošklivé.

V módním průmyslu se za třicet let kariéry dokázal vyšplhat na úplný vrchol. Jako marketingový šéf pracoval na velkým kampaních pro designéry, jako jsou Ralph Lauren či Karl Lagerfeld. Také pracoval pro luxusní značky Burberry, Tommy Hilfiger a Giorgio Armani.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Irsko se loučilo s legendární zpěvačkou Sinéad O'Connorovou

Tagy: