Skupina Prima slaví úspěch, oproti konkurenci roste. Ve sledovanosti se dostala na 1. místo

Dvanáctý týden tohoto roku byl pro skupinu Prima mimořádně úspěšný. Podařilo se jí dosáhnout hned trojice prvenství. Mezi komerčními skupinami zvítězila u dospělých (15+) s hodnotou share 28,49 % v celodni i ve strategické cílové skupině 15–69 let se share 28,40 %. Na pomyslný stupeň vítězů se skupina Prima dostala i u dospělých (15+) v hlavním vysílacím čase s podílem 28,09 %. Nejlepší podíl ve sledovanosti měla v úterý (30,62 % ve skupině 15-69 let), kdy si vlajkový seriál ZOO nenechalo ujít 1 249 000 diváků (podíl 31,37 %) a talkshow 7 pádů Honzy Dědka pobavila 583 000 diváků (share 21,25 %).

„Velice nás těší, že jarní sezóna se nese na vlně úspěchu podzimu a třikrát týdně vítězíme ve sledovanosti. Seriál ZOO navázal na fenomén Slunečné a stal se opět nejsledovanějším dlouhoběžným pořadem. Mezi naše rodinné stříbro se nepochybně zařadil i seriál Duch, který průměrně sledovalo přes milion lidí a doslova se mu podařilo zastrašit konkurenční ambiciózní seriál. Diváci u Ducha oceňují především sympatické hlavní hrdiny, nadsázku i laskavý humor,“ říká nadšeně Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

Poslední díl seriálu Duch si nenechalo ujít 1 016 000 diváků (share 23,93 %). Jeho průměrná sledovanost byla 1 067 000 diváků (share 24,98 %) v cílové skupině 15+.

Vlajkový seriál ZOO si v úterý 22. března pustilo 1 249 000 lidí (share 31,37 %). Letošní novinku průměrně sleduje 1 250 000 diváků ve skupině 15+ (share 29,69 %). Ze zábavných pořadů skórovaly u diváků především 7 pádů Honzy Dědka (583 000 diváků, share 21,25 %) a Máme rádi Česko (584 000 diváků, share 15,67 %).

Tagy: