Dvanáctý týden tohoto roku byl pro skupinu Prima mimořádně úspěšný. Podařilo se jí dosáhnout hned trojice prvenství. Mezi komerčními skupinami zvítězila u dospělých (15+) s hodnotou share 28,49 % v celodni i ve strategické cílové skupině 15–69 let se share 28,40 %. Na pomyslný stupeň vítězů se skupina Prima dostala i u dospělých (15+) v hlavním vysílacím čase s podílem 28,09 %. Nejlepší podíl ve sledovanosti měla v úterý (30,62 % ve skupině 15-69 let), kdy si vlajkový seriál ZOO nenechalo ujít 1 249 000 diváků (podíl 31,37 %) a talkshow 7 pádů Honzy Dědka pobavila 583 000 diváků (share 21,25 %).
„Velice nás těší, že jarní sezóna se nese na vlně úspěchu podzimu a třikrát týdně vítězíme ve sledovanosti. Seriál ZOO navázal na fenomén Slunečné a stal se opět nejsledovanějším dlouhoběžným pořadem. Mezi naše rodinné stříbro se nepochybně zařadil i seriál Duch, který průměrně sledovalo přes milion lidí a doslova se mu podařilo zastrašit konkurenční ambiciózní seriál. Diváci u Ducha oceňují především sympatické hlavní hrdiny, nadsázku i laskavý humor,“ říká nadšeně Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.
Poslední díl seriálu Duch si nenechalo ujít 1 016 000 diváků (share 23,93 %). Jeho průměrná sledovanost byla 1 067 000 diváků (share 24,98 %) v cílové skupině 15+.
Vlajkový seriál ZOO si v úterý 22. března pustilo 1 249 000 lidí (share 31,37 %). Letošní novinku průměrně sleduje 1 250 000 diváků ve skupině 15+ (share 29,69 %). Ze zábavných pořadů skórovaly u diváků především 7 pádů Honzy Dědka (583 000 diváků, share 21,25 %) a Máme rádi Česko (584 000 diváků, share 15,67 %).