Zpravodajský web CNNPrima.cz zaznamenal v říjnu další úspěch. Po půl roce fungování získal rekordní téměř dva miliony reálných uživatelů. Dařilo se i webu iPrima.cz a televizním kanálům Primy včetně CNN Prima NEWS.
Onlinová část skupiny Prima dosáhla v říjnu hned několika rekordů. Stránky iPrima.cz celkem navštívilo 4 455 178 reálných uživatelů, což znamená meziroční nárůst 40 %. Web CNNPrima.cz dosáhl 1 948 236 reálných uživatelů. Jde o mimořádný úspěch vzhledem k tomu, že byl projekt spuštěn teprve letos v květnu.
Prima FRESH dosáhla 1 634 538 reálných uživatelů (meziroční nárůst 36 %) a web Prima ZOOM 1 169 874 reálných uživatelů (meziroční nárůst 82 %). Nejsledovanějšími pořady ve videoarchivu iPrima i nadále zůstávají seriály Slunečná, Sestřičky a Zasněná láska.
Obchodní zastupitelství Primy Media Club dosáhlo v desátém měsíci celodenního share 32,31 % a prime time share 32,85 % ve věkové skupině 15–69 let. Za celý den tak zvítězilo nad ostatními mediálními zastupitelstvími. Skupina Prima měla celodenní share 25,99 % (meziroční nárůst 1,37 procentního bodu) a prime time share 27,64 % (meziroční nárůst 1,50 procentního bodu) ve skupině 15 a více let. Celodenní share zpravodajského kanálu CNN Prima NEWS byl v říjnu rekordních 0,55 procenta ve skupině nad 15 let.
Nejsledovanějším pořadem byl v říjnu seriál Slunečná, jeho 52. díl si v úterý 20. října na hlavním kanále Prima nenechalo ujít 1 409 000 diváků (share 30,97 %) ve skupině 15+. Na seriál Polda se v neděli 18. října dívalo 1 168 000 diváků (share 24,09 %). Nejsledovanějším filmem se stala komedie Přes prsty, jejíž premiéru v sobotu 31. října zhlédlo 901 000 diváků nad 15 let.
Dařilo se také ostatním tematickým kanálům. Prima MAX dosáhla celodenního share 3,22 % (meziroční nárůst 0,49 %). Prima KRIMI měla celodenní share 3,22 % (meziroční nárůst 0,70 %) a Prima LOVE 2,26 % (meziroční nárůst 0,42).
Zdrojem dat je ATO-Nielsen Admosphere.
Rekordní sledovanost amerických voleb
Pro CNN Prima NEWS byla historicky nejlepší středa 4. listopadu, tedy den po volbách ve Spojených státech. Ve skupině 15–69 let dosáhla share 1,15 %.
Průběhu volby amerického prezidenta bylo na CNN Prima NEWS věnováno několik tematických bloků – po celou noc reportéři CNN Prima NEWS v USA i tým v Praze ve spolupráci s americkou CNN nepřetržitě přinášeli průběžné výsledky voleb, živé vstupy napříč Spojenými státy i reakce odborníků. První speciál byl vysílán 3. listopadu od 23:00 do 4. listopadu 1:00, průměrný share byl 1,93 %
Následující blok Trump vs. Biden: Boj o Bílý dům, který běžel na CNN Prima NEWS od 1:00 do 5:53, dosáhl share 3,49 %. Ranní blok 4. listopadu, který běžel od 6:00 do 9:00, měl průměrný share 3,40 %. Tyto pořady přilákaly i mladší cílovou skupinu 15–54 let, u níž share dosáhl průměrné hodnoty 4,11 %, přičemž speciál Trump vs. Biden: Boj o Bílý dům, vysílaný od 6:00 do 6:53, dosáhl průměrného share 4,37 % ve skupině 15–54 let.
Nejvyšší hodnota share kulminovala kolem páté hodiny ranní, kdy dosahovala až desetiprocentní hranice.
Web i televizi CNN Prima NEWS obchodně zastupuje Media Club. V případě zájmu o bližší informace k reklamním možnostem se na nás neváhejte obrátit na linku https://media-club.tv/inzerce/.