Po loňské premiéře si i letos mohli návštěvníci Rock for People v Hradci Králové vychutnat ryze nealkoholické koktejly v Toyota zóně. V případě 30. ročníku jednoho z největších festivalů však i nabídka nápojů doznala určitých změn. „Nealkoholická vína loni příliš nešla, proto jsme se domluvili, že to letos změníme,“ sdělil pro CNN Prima NEWS marketingový ředitel Michal Velička. Toyota zóna však není jen o nápojích, ale také o udržitelnosti, relaxu a zábavě – místu, kde se lidé setkávají.
Pod názvem společnosti Toyota si lidé vybavují zejména automobilový průmysl. Na festivalu Rock for People však toto jméno znamená více. „Když k nám lidé přijdou, tak se snažíme, aby našli zábavu a relax. Vytvořili jsme chill zónu, kde se navíc mohou lidé dobře ukrýt před sluníčkem,“ sdělil redakci Velička.
ČTĚTE TAKÉ: Opilý mladík na Trutnovsku nezvládl řízení: Vletěl do stromu. 19letý spolujezdec zemřel
Toyota zóna se v průběhu tří let stala neodmyslitelnou součástí areálu. „První ročník jsme měli vystavené auto, pro návštěvníky byly nachystané charge boxy – což byl primární nápad – a pak se z toho stalo přirozené místo pro setkávání. Nacházíme se na ‚křižovatce‘, lidé se tak u nás přirozeně shlukovali a posedávali kolem auta. Proto přišel nápad zónu rozšířit a vytvořit z ní chillout,“ doplnila pro CNN Prima NEWS tisková mluvčí Toyota Česká republika Jitka Jechová.
Nabídka nápojů doznala změn
Podle Veličky je výhodou i fakt, že se hned vedle Toyota koutku nachází hangár s merchem jednotlivých kapel i samotného festivalu. „A tam chodí všichni. Přijde mi, že 90 procent návštěvníků Rock for People chodí v oblečení jednotlivých kapel i festivalu, chodí tak do merch shopu – a kolem nás,“ pokračoval.
Od 29. ročníku oblíbené kulturní události se navíc mohou návštěvníci v Toyota zóně osvěžit, a to díky ryze nealkoholickým koktejlům. Stejně jako loni si mohli příchozí zakoupit oblíbené drinky, jako je gin s tonikem či rum s kolou. Nabídka však doznala určitých změn.
„V loňském roce nealkoholická vína moc nešla, proto jsme se rozhodli, že to změníme. Letos jsme tak nabízeli nealkoholická piva. Jeden bar byl čistě na nealko piva a druhý na míchané nealkoholické drinky od české značky Vassa,“ doplnil Velička. U koktejlů se nejedná o klasické „virgin“ verze. „Složky například rumu, vodky nebo ginu jsou nahrazeny nealkoholickým rumem, ginem a dalšími,“ vysvětlila Jechová.
Ačkoliv v prvních dnech festivalu po těchto nápojích není taková poptávka, s postupem akce lidé nealkoholické drinky vyhledávají. „Jednak jsou více unavení a jednak se blíží doba odjezdu domů. Návštěvníci tak začínají přecházet i na nealkoholickou variantu,“ zmínil Velička.
Hlavní cena: auto na víkend
Lidé v Toyota zóně naleznou mnohé, včetně zábavy v podobě silent disca a soutěží o drobnosti i automobil. „Když lidé splní nebo vyzkouší balanční podložky či Jenga věže, mohou získat různé věci. Největší soutěž se pak týká auta na víkend – po správném vyplnění kvízu o technologiích, letos se týká plug-in technologií, jsou zařazeni do slosování,“ pokračoval.
Co Toyotu a Rock for People dále spojuje? Udržitelnost. A to nejen ta v automobilovém průmyslu. „Na výstavbu zóny jsme letos použili i materiály z předchozího ročníku festivalu – bývají zde uschovány. I to přispívá ke konceptu festivalu: udržitelnost a snižování emisí na minimum. A o to se snažíme i my,“ doplnil marketingový ředitel.
MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Řádění řidiče s berlemi na Ústecku: Měl 2,74 promile, poplival policejní auto. Hájil se pivem