Zájem o nealko koktejly na festivalech roste. Poptávce jdeme naproti, říká Velička z Toyoty

Na festivalu Rock for People si užívají nejen hudbu, ale i řadu besed či odpočinek v Toyota zóně tisíce lidí. V jejím Drink & Drive baru si mohou lidé dopřát nealkoholické koktejly.

Toyota & Rock for People 2024

Poprvé na festivalu Rock for People, který se koná v polovině června v Hradci Králové, si mohou návštěvníci vychutnat ryze nealkoholickou zónu s koktejly – Drink & Drive od Toyoty Česká republika. Jak vysvětlil marketingový ředitel Michal Velička pro CNN Prima NEWS, hlavním cílem je vést lidi k odpovědnosti za volantem a vyplnit určitou mezeru na festivalovém trhu.

Rozšířený vozový park, ale i světová premiéra v podobě rozsáhlé zážitkové zóny s Drink & Drive barem. Toyota si podruhé, kdy spolupracuje s největším tuzemským festivalem, pro návštěvníky připravila řadu novinek.

ČTĚTE TAKÉ: Světoví umělci se nám nabízejí i sami, zvedáme laťku, říká šéf Rock for People. Přiblížil novinku

„Uvažovali jsme o tom, jak spolupráci posunout o další témata, která jsou společná pro Toyotu a Rock for People. Jedním z nich je to, jak dnes mladí a veřejnost obecně přistupují k řízení a alkoholu. Proto jsme představili naši Drink & Drive Toyota zónu, kde nabízíme nealkoholické míchané nápoje. Myslíme, že je to zajímavá alternativa, která chuťově připomíná své originály,“ uvedl pro CNN Prima NEWS Velička.

Trend, který roste

Ačkoliv přiznává, že většina návštěvníků v Hradci Králové přespává, najde se část lidí, která na festival dorazí jen na jeden den, případně musí denně odjíždět. „Pro ně je to zajímavá cesta, jak si akci užít a přitom dbát na svoji a obecně bezpečnost na silnici,“ pokračoval marketingový ředitel.

Přestože je nabídka nápojů na festivalu velmi rozmanitá, obdobný koncept je na podobných akcích k vidění jen výjimečně. „Když jsme návrh řešili s organizátory, tak jsme dospěli k tomu, že právě tohle festivalu chybí. Proto jsme si řekli, že to vyzkoušíme a uvidíme, jak to bude fungovat. Zároveň, co víme, tak dlouhodobě roste trend, kdy lidé na festivalech podobné velikosti vyhledávají právě nealkoholické nápoje – což souvisí i s tím, jak mladí lidé k zábavě přistupují,“ vysvětlil Velička.

Právě z toho důvodu Toyotě dávalo smysl tento koncept na Rock for People představit. „Věříme, že osloví řadu lidí. A s tím, jak bude dnů na festivalu přibývat, si myslím, že náš stánek bude stále více navštěvovaný,“ doplnil.

Cílem celého konceptu je zejména zvednout povědomí o prevenci – odpovědnému řízení za volantem či možnosti užívat si akci i bez nutnosti alkoholu.

„V rámci našeho stánku nabízíme i možnost si bezplatně změřit hladinu alkoholu v krvi. Pokud by měl člověk jet domů a nebyl si jistý, zda už může řídit, jsme na tuto situaci připraveni. V případě, kdy by ještě nebyl vhodný čas vydat se na cestu, může návštěvník ještě chvíli počkat a zatančit si na další kapelu,“ vzkázal Velička.

Obecně se domnívá, že mladší řidiči jsou v tomto ohledu více ohleduplní a zodpovědnější. „Myslím, že je to spojeno s nastupující generací a tím, jak vnímá svět. V tomto směru je více zodpovědná – a my se to snažíme podporovat a dostávat mezi ostatní,“ uzavřel Velička.

MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Na vánočním večírku resortu práce se pil alkohol, přesto lidé pracovali, zjistila inspekce

Tagy: