VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: Michal Borský, BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 dostal v Bulharsku nové šaty, především však spodní prádlo. Zdroj: BG design
VAZ 2101 neboli Ladu či Žiguli si lidé od 70. a 80. let pamatují coby solidnější alternativu k domácím škodovkám. Není se čemu divit – předobrazem vozu vyráběného od roku 1970 byl italský Fiat 124, auto roku 1966. Tuningové studio z Bulharska se rozhodlo vyzdvihnout dlouholetou službu ikonického sedanu a vytvořilo unikátní „nula-jedničku“, ze které vám spadne brada. Rozsáhlé úpravy jsou vidět hlavně v interiéru.
Všechno začalo úplnou demontáží interiéru, a aby toho nebylo málo, zapracovalo se také na zvukové izolaci kabiny. Bulharští tuneři na zakázku vytvořili středovou konzoli s audiosystémem na míru. Pod ním je kůží potažená řadicí páka (autíčko pod sklem v hlavici bohužel nemá) a výrobní štítek se jménem majitele.
Téměř každý detail interiéru byl mimořádně upraven. Změněné je zde skoro vše až na výdechy ventilace. Sedadla pocházejí z nejmenované Toyoty a jsou nastavitelná ve více směrech, přičemž jsou potažena jemnou hnědou kůží s kontrastním bílým prošíváním. Stejnou koženou kúru absolvovaly i výplně dveří.
Hliníkové kryty pedálů, elegantní dřevěný volant a bílé budíky jsou jen třešničkou na dortu jedinečných prvků této Lady. Celý projekt trval bulharskému týmu přibližně čtyři měsíce, a když se díváme na kožené taštičky na sedadlech či kožené Nappa polštářky pro zadní pasažéry, divíme se, že to šlo ještě tak rychle.