Vůbec poprvé za 126 let své existence, se populární americká společnost Coca-Cola pustí do výroby alkoholického nápoje. Ten se však bude prodávat pouze v Japonsku. Důvodem zavedení této novinky s nízkým obsahem alkoholu má být klesající prodej nápoje na tamním trhu. Informace přinesla světová média.
Alkoholový nápoj populární značky se zřejmě za hranice Japonska nedostane. Má být určen jen pro tamní trh. Obsahovat bude japonskou pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu. Nápoje s podobným složením jsou totiž v Japonsku velmi populární.
Americká společnost se k tomuto kroku- začít vyrábět alkoholický nápoj- rozhodla z důvodu poklesu prodeje na japonském trhu. Ten totiž naprosto ovládly japonské značky jako je „Strong Zero“, „Highball Lemon“ nebo „Slat“.
„Doposud jsme v kategorii nápojů s nízkým obsahem alkoholu neexperimentovali, toto je ale příklad toho, jak pokračujeme ve zkoumání příležitostí mimo naše klíčové aktivity,“ prohlásil prezident japonské pobočky Coca-Coly Jorge Garduňo.
Sladkým nápojům s nízkým obsahem alkoholu se říká alcopop a obrovsky populární byly v devadesátých letech. Například ve Velké Británii mezi značky oblíbených „alcopopů“ patří Hooch, Reef, Smirnoff Ice nebo Bacardi Breezer.
Nechme se překvapit, jak Japoncům zachutná alcopop od Coca-Coly.