Limitovaná edice populární whisky Johnnie Walker chce mít ve svém logu postavu ženy a nést název Jane Walker. Proč? Největší světový výrobce lihovin Diageo, chce k pití whisky přilákat i něžné pohlaví.
Jedná se o vůbec první razantní změnu loga za více jak sto let. Jak uvádí CNN, důvodem je přilákat více žen. „Jako značka, která podporuje pokrok už téměř 200 let, Johnnie Walker je pyšný na další krok, který dělá. Jane Walker představí jako další symbol závazku značky k pokroku,“ píše se v prohlášení.
Jedná se o limitovanou edici a firma plánuje vydání 250 tisíc lahví Jane Walker. Cena jedné by se měla pohybovat v přepočtu kolem 680 korun. Ženská varianta má i své dobročinné účely- z každé prodané lahve bude jeden dolar věnován organizacím na podporu žen.
Limitovaná ženská edice whisky Jane Walker se začne prodávat už březnu, tedy v měsíci, který je historicky s ženami úzce spjat. Připomeňme si například 8. březen a Mezinárodní den žen.
Ne všechny ženy jsou však z nápadu nadšené. „Nejsem feministka, ale nepotřebuji na láhvi ženu, abych věděla, že to můžu pít,“ napsala na Twitteru Jennifer Massonová. „Nejdřív se vztekáte, jak jsou loga značek zaměřená na muže. A když vznikne něco jako Jane Walker, zase se vztekáte, že se značky až moc snaží,“ ohradil se na Twitteru Agamoni Ghosh.
A co Vy? Těšíte se na ženskou verzi populární whisky?