Ukončení činnosti skupiny Bohemia Energy nabouralo důvěru zákazníků vůči alternativním dodavatelům elektřiny nebo plynu. Přitom jich na českém trhu působí asi stovka a rozhodně nelze házet všechny do jednoho pytle. Někteří jsou navíc součástí velkých energetických skupin.
To se týká také například společnosti epet neboli EP ENERGY TRADING, která patří pod křídla silné energetické skupiny EPH. EPH své aktivity soustřeďuje nejen na prodej elektřiny a plynu koncovým zákazníkům, ale podniká také v oblasti distribuce energetických komodit, tranzitu či skladování. A především disponuje vlastními zdroji elektrické energie.
„Můžeme tedy garantovat stabilní zázemí, které v současné chvíli považujeme my i naši zákazníci za klíčový faktor při výběru dodavatele energií,“ uvedl generální ředitel společnosti Petr Švec.
Společnost epet je jedním z prvních alternativních dodavatelů, kteří začali na trhu s energiemi po jeho liberalizaci podnikat. Funguje na něm od roku 2005, má tedy za sebou už více než 16letou historii. Díky ní disponuje bohatými zkušenostmi, které umí zúročit právě v současné turbulentní době. To oceňuje více než 110 tisíc zákazníků, které epet a její dceřiná společnost Dobrá Energie obsluhují.
My v tom naše zakázníky nenecháme. Zdroj: epet
Stabilita a zodpovědnost
Společnost epet je rovněž členem Asociace alternativních dodavatelů energie (ANDE). Cílem Asociace je „vytvoření platformy pro vzájemnou spolupráci mezi jednotlivými dodavateli energií i dalšími subjekty na trhu“, což má vést „ke zkvalitnění služeb poskytovaných na trhu s energiemi, především ve vztahu ke konečnému zákazníkovi“.
Gavor: Na trhu s energiemi panuje chaos. Aktualitu nabídek by si měli lidé ověřovat
Situace na trhu s energiemi je chaotická, proto je nutné aktuální nabídky dodavatelů ověřovat. V pořadu Co na to vaše peněženka na CNN Prima NEWS na to upozornil ředitel Asociace nezávislých prodejců energií Jiří Gavor. Hlavní ekonom BH Securities Štěpán Křeček doplnil, že lidé musejí také zvážit, zda si vybírají důvěrného dodavatele.
A to je také cílem společnosti epet. Je totiž schopna nabídnout výhodné produkty, díky nimž dokáže konkurovat i těm nejznámějším hráčům na českém trhu. Společnost si zakládá na tom, že k nákupům energie se staví dlouhodobě velice zodpovědně, a proto je schopna plnit své závazky vůči zákazníkům s fixovanými produkty. K nezbytnému zdražování u nefixovaných produktů pak přistupuje citlivě tak, aby dopady na koncové zákazníky byly co nejmenší.
Noví zákazníci vítáni
Společnost epet je v současné době také schopna přijímat nové zákazníky. A to především ty, kteří přišli o dodavatele, ať už kvůli ukončení jeho činnosti, prudkému zdražení nebo kvůli tomu, že je jejich stávající dodavatel nutí přejít na takzvaně spotový produkt. Na epet se navíc mohou obracet nejen domácnosti, ale i firmy nebo veřejné instituce.
Společnost epet rovněž klade důraz na transparentnost. Proto na svých webových stránkách vystavuje aktuální přehled nabídek včetně ceníku. U ceníku KLASIK Bezpečí, který nabízí novým zákazníkům, je dokonce schopna nabídnout energie o stokoruny za megawatthodinu nižší než například společnosti ČEZ, Innogy nebo MND.