Balšínek: Pavel vypadá dobře, ale nevidím myšlenku. Je jako politický „Apple“, říká Klempíř

šéfredaktor Týdeníku Echo Dalibor Balšínek a odborník na politický marketing Oto Klempíř

360°, Jan Kubáček, Dalibor Balšínek, Oto Klempíř - 15.6. v 22:26

Petr Pavel zatím vypadá formálně dobře, ale není tam vidět žádná myšlenka. Uvedl to v pořadu 360° na CNN Prima NEWS šéfredaktor Týdeníku Echo Dalibor Balšínek. Podle něj je Pavel slabým prezidentem, ale může se lecčemu naučit. Odborník na politický marketing Oto Klempíř naopak míní, že Pavel je nejlepší politická značka a stojí si dobře na západě i na východě.

„Jaká bude role Petra Pavla jako prezidenta, bude záležet na tom, jaký dá té funkci obsah,“ řekl v pořadu 360° na CNN Prima NEWS šéfredaktor Týdeníku Echo Dalibor Balšínek. Dodal, že prezident vypadá formálně dobře. „Není tam ale vidět žádná myšlenka,“ zdůraznil.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Vondráček: Pavel by se neměl míchat do politického boje. „Zajímavá“ úvaha, řekl Bartošek

„Uvidíme, co se naučí. Je už dopředu nějak definován a není to žádný mladík, který má před sebou nějakou velkou budoucnost, ale může se ledacos naučit,“ řekl o hlavě státu Balšínek.

Podle odborníka na politický marketing Oty Klempíře je Pavel „geografický prezident“. „Stojí si dobře na západě, protože je jasně prozápadní a pro NATO. Dobře si stojí i na východě, protože chce podporovat Ukrajinu,“ popsal Klempíř a dodal, že prezident má dobrou pozici takřka v celém světě, otevřel Česko zahraničním investorům a představuje naši zemi v pozitivním světle.

Pavel je podle něj nejlepší politická značka. „On je jako Apple mezi značkami, sebral všem politikům popularitu,“ zdůraznil Klempíř. Připomněl, že podle průzkumů je popularita Petra Pavla velmi vysoká. „Jestliže si ji udrží, tak nebudeme mluvit o pětiletém, ale vlastně o desetiletém období. Pro něj to znamená povinnost hledat politické a lidské styčné body a proti nikomu se nevymezovat,“ sdělil Klempíř.

Pavla navíc označil za jednoho z předních influencerů v zemi. „On má 656 tisíc lidí na Instagramu a 330 tisíc lidí na Twitteru. V digitálním otevření Hradu udělali velký kus práce,“ zdůraznil odborník na politický marketing.

Tagy:
Twitter NATO Ukrajina Apple Petr Pavel Česko Dalibor Balšínek Echo24 Oto Klempíř