Herečka Anna Geislerová byla mezi 900 tisíc odběrateli energií u skupiny Bohemia Energy. Ta v polovině října ukončila činnost. Známá herečka je naštvaná, že s ní nikdo nekomunikuje a že se do společnosti marně snaží dovolat. O svou zkušenost se podělila na Facebooku.
„Byla jsem odběratelem plynu z Bohemia Energy. No. Špatná volba. Špatný konec. Zoufalství pro tisíce lidí. Ale to, co teď předvádí Innogy jako můj DPI, je pro mě neuvěřitelný,“ píše Geislerová na sociální síti.
Ztráta práce kvůli covidu a teď Bohemia Energy. Rodině zbývají na živobytí dva tisíce
Alena Ejemová z Kroměříže je dalším z bývalých klientů společnosti Bohemia Energy, kteří kvůli krachu firmy zažívají nepříjemné chvíle. Od jara je kvůli postcovidovým problémům nezaměstnaná. Manžel vydělává 16 tisíc a doma mají školou povinnou dceru. Měsíčně platili zálohy za elektřinu dva a půl tisíce korun, za plyn dva tisíce osm set. Před pár dny jim přišla faktura od dodavatele poslední instance. Společnost Innogy jim spočítala jen plyn na jedenáct tisíc měsíčně.
Stěžuje si, že se marně snaží do společnosti dovolat. „Volání automaticky přebírá hlas paní, která říká, že toho mají moc a že mám jít na web. Anebo robot Ondra, který mi říká, že mam jít uzavřít smlouvu na web, protože toho mají moc,“ vysvětlila s tím, že ona ale nechce web. Chce, aby s ní někdo mluvil.
„Chci, aby mi někdo vysvětlil, co ta astronomická čísla mají znamenat a proč je mám dát někomu, kdo nemá ani tu slušnost se mnou mluvit,“ zdůraznila s tím, že jde o zoufalou situaci a že chápe, že jim volá hodně lidí. Podle herečky měla firma investovat do proškolení operátorů.
Nikdo si to nevybral
Připomněla také, že od Innogy dostala cenu v Karlových Varech za film. „Ale tohle je pro mě zklamání. Komunikace je základ. Na tom se asi shodneme? A tuhle situaci jsme si nikdo dobrovolně nevybral. Ale já vám mám posílat svoje peníze, vy na tom asi tratit nebudete, tak bych mohla poprosit o normální komunikaci s někým, kdo se stává vaším zákazníkem?“ podotkla Geislerová na Facebooku. Zároveň popřála sílu všem ve stejné situaci.
Na její příspěvek na sociálních sítích zareagovala i samotná firma. Uvedla, že situace je složitá a že podobně jako herečka stojí ve frontě několik set tisíc zákazníků. Geislerová ale dostala i slib, že se jí ozve někdo ze zákaznické linky.
Lidé pod příspěvkem herečce píšou, že snad nečeká speciální zacházení a že i oni na komunikaci s firmou čekají. Innogy ale upozornila, že kontaktovat e-mailem nebo na Facebooku ji může každý.
Jsem,byla jsem odberatelm plynu z Bohemia energy. No. Špatná volba. Špatný konec. Zoufalství pro tisíce lidí. Ale to co...
Posted by Ana Geislerová on Tuesday, November 2, 2021