Nepříjemné překvapení čeká na zákazníky Billy v kladenské Kleinerově ulici. Obchod je od soboty 13. července uzavřen – provozovatelé na to ale dopředu nikde neupozornili, a tak tam stále míří lidé v domnění, že je otevřeno. Tisková mluvčí a vedoucí korporátní komunikace Billy Dana Bratánková pro CNN Prima NEWS uvedla, že k uzavření došlo kvůli „nepředpokládaným technickým důvodům“.
Na dveřích prodejny Billy v kladenské Kleinerově ulici visí cedule, která zákazníky informuje o uzavření „z technických důvodů“ a zároveň je vyzývá, aby si nakoupili v jiných provozovnách ve městě. Podle Kladenského deníku došlo k uzavření v sobotu 13. července. Ještě v úterý ale k prodejně přicházeli zákazníci, kteří o tom nevěděli.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Řetězec na Slovensku končí s prodejem cigaret. Co supermarkety v Česku?
Místní obyvatele krok Billy nemile překvapil. „Předem nikde nic neavizovali a v pátek ve čtyři odpoledne, když jsem si šel nakoupit, tak najednou dali na některé potraviny až sedmdesátiprocentní slevu, že prý se krám zavírá,“ uvedl jeden ze zákazníků pro Kladenský deník. Muž prý také volal na zákaznickou linku, aby zjistil podrobnosti. „Tam mi potvrdili, že je zavřeno z technických důvodů a bližší informace nebudou sdělovat,“ popsal.
Češi objevili kouzlo „zlevněnek“. Expert zmínil data spotřeby a trvanlivosti, čemu se vyhnout?
Většina zákazníků kritizuje, že řetězec o uzavření pobočky předem neinformoval. „Něco se psalo na Facebooku, ale na oficiálním webu Billy nic není, ovšem je pravdou, že z interaktivní mapky tahle prodejna zmizela. V Kladně jsou na mapce zakreslené pouze Billy ve Štěchově a Arménské ulici,“ sdělila jedna ze zákaznic. Naštvaní jsou zejména lidé, kteří do obchodu přišli s vratnými lahvemi. „To by do toho člověk kopl,“ uvedl muž.
Redakce CNN Prima NEWS zaslala dotaz na tiskové oddělení řetězce Billa s žádostí o vyjádření. „Mrzí nás komplikace, které obyvatelům uzavřením naší prodejny vznikly. Snažíme se je, je-li to možné, včas informovat. V tomto případě, bohužel, jsme museli prodejnu uzavřít z nepředpokládaných technických důvodů,“ uvedla tisková mluvčí a vedoucí korporátní komunikace Dana Bratánková pro CNN Prima NEWS.
Dodala, že tým řetězce na odstranění závady usilovně pracuje. „Prodejnu bychom rádi znovu otevřeli v řádu dnů. Omlouváme se všem našim zákazníkům, kterých se neočekávané zavření prodejny dotklo, zkomplikovalo jim každodenní nákupy a věříme, že nám zachovají přízeň,“ sdělila mluvčí.
MOHLO VÁM UNIKNOUT: Nákupy potravin před expirací? Motivace zákazníků je prostá, experti radí pravidlo „tří O“