
Vážná nehoda na Znojemsku: Couvající řidič u školy těžce zranil malou dívku
Sedmimístný vůz, který kombinuje elegantní design, dokonalý komfort a špičkové technologie? To je nový Peugeot 5008 – ideální partner pro rodinné výpravy i dobrodružné cesty. Tento model vám ale také odhalí kouzlo elektromobility. Pokud máte doma fotovoltaiku nebo si ji zvažujete pořídit, pak by tento elektromobil rozhodně neměl uniknout vaší pozornosti. Nyní navíc můžete využít operativní leasing za bezkonkurenční měsíční splátku od 15 590 korun. S hybridem pak můžete jezdit za 10 440 korun měsíčně.
Sedmimístný vůz, který kombinuje elegantní design, dokonalý komfort a špičkové technologie? To je nový Peugeot 5008 – ideální partner pro rodinné výpravy i dobrodružné cesty. Tento model vám ale také odhalí kouzlo elektromobility. Pokud máte doma fotovoltaiku nebo si ji zvažujete pořídit, pak by tento elektromobil rozhodně neměl uniknout vaší pozornosti. Nyní navíc můžete využít operativní leasing za bezkonkurenční měsíční splátku od 15 590 korun. S hybridem pak můžete jezdit za 10 440 korun měsíčně.
Sedmimístný vůz, který kombinuje elegantní design, dokonalý komfort a špičkové technologie? To je nový Peugeot 5008 – ideální partner pro rodinné výpravy i dobrodružné cesty. Tento model vám ale také odhalí kouzlo elektromobility. Pokud máte doma fotovoltaiku nebo si ji zvažujete pořídit, pak by tento elektromobil rozhodně neměl uniknout vaší pozornosti. Nyní navíc můžete využít operativní leasing za bezkonkurenční měsíční splátku od 15 590 korun. S hybridem pak můžete jezdit za 10 440 korun měsíčně.
Peugeot 3008 se zimy nebojí, naopak miluje ji! Má totiž širokou zásobu vychytávek do zimní nepohody, například vyhřívaný volant nebo vyhřívaná přední i zadní sedadla. Pocit tepelného komfortu zvyšují i příjemné hřejivé materiály a teplé odstíny ambientního osvětlení. Peugeot 3008 si poradí i s náročnými zasněženými a namrzlými terény. K tomu mu slouží vyspělé asistenční systémy a pohon 4x4.
Kia definitivně potvrdila, že futuristický elektromobil EV9 se na evropských trzích objeví již v průběhu příštího roku. Téměř 5 metrů dlouhý crossover o šířce přesahující 2 metry se sice nevejde na žádné parkoviště, má však nabídnout nový koncept uspořádání vnitřního prostoru a pokrokovější elektrický pohon než současná elektrická auta.
Elektrický Ford Mustang Mach-E se zapsal do Guinnessovy knihy třemi rekordy. K nejnižší spotřebě mezi elektromobily dosažené již v létě nyní přidává dva další zápisy, které se týkají nabíjení.
Po úspěšném debutu v oblasti elektromobility přijíždí Škoda s další karosářskou verzí svého prvního a dosud jediného čistě elektrického modelu Enyaq iV. Nová karoserie ve stylu kupé dodala vozu potřebný šmrnc a dynamičtější vzhled, zároveň ale vylepšila už tak skvělý jízdní komfort.
Evropská unie skrze přísné emisní normy pomalu, ale jistě zahání výrobce automobilů do kouta. Těm pak nezbývá nic jiného než platit vysoké pokuty, nebo pohřbít spalovací modely a nahradit je elektrickými. Takový osud zřejmě čeká i mladoboleslavský bestseller Fabia ve verzi Combi a nejspíše nemine ani další oblíbený hatchback – Scala.
Jsou disciplíny, ve kterých jsou elektromobily jednoduše lepší než spalovací auta. Jednou z nich je bezpochyby sprint na čtvrt míle, v němž „bezemisní“ hypersporty jasně dominují. Rekord mezi produkčními vozy doposud držela Tesla s Modelem S Plaid, jenže teď Američany sesadila z trůnu poměrně neznámá chorvatská střela s názvem Rimac Nevera.
Americkou automobilku proslavil terénní model Jeep Wrangler. Od letošního roku je k mání už jen jako plug-in hybrid, tedy auto poháněné benzinovým a elektrickým motorem s možností dobíjení ze zásuvky. A to je podle šéfky evropského zastoupení značky Antonelly Bruno ta správná cesta.
Elektrická vozítka se během chvíle stala nedílnou součástí snad každého většího evropského města. Obliba elektrokoloběžek, elektrokol či elektrických skútrů narůstá zejména díky snadnému používaní. Prostě jen nasednete a jedete. Existují ale i „bezemisní“ vozítka, na která je potřeba řidičské oprávnění, homologace STK či registrační značka, jenomže to ví málo lidí. Přitom za řízení takové elektrokoloběžky hrozí vysoká pokuta a dokonce i vězení. Co, kde a za jakých podmínek tedy můžeme legálně používat?
Usednout v letních měsících do rozpáleného auta, které nemá klimatizaci, není zrovna příjemné. U toho, které jí disponuje, zase riskujeme možné zdravotní komplikace, jako jsou vysušené nosní sliznice, v horším případě nejrůznější infekce. Existují však i vozidla, v nichž se můžete nechat přirozeně chladit letním vánkem. Takový kabriolet přitom nemusí stát majlant, nejlevnější koupíte už od 400 tisíc korun.