Klienty Fio banky, jedné z největších tuzemských finančních institucí, vyděsilo dvojité zaúčtování transakcí, které se vážou na platby kartami Visa. Banka krátce poté ujistila na sociálních sítích, že problém vyřešila a odečtené peníze připíše zpět na účty. Někteří klienti, kteří přišli při transakcích o značné množství finančních prostředků, se však pohoršují nad nedostatečnou komunikací ze strany zaměstnanců.
„Omlouváme se za komplikace způsobené duplicitním zaúčtováním některých transakcí provedených kartami Visa,“ uvedla banka během pondělního dopoledne na sociálních sítích s tím, že o potížích ví a snaží se je intenzivně řešit.
K TÉMATU: Čas říct si o vyšší plat je právě teď, tvrdí experti. Nesmí se to ale přehnat, upozorňují
Následně se instituce opakovaně omluvila a informovala, že duplicitní platby byly stornovány. „Vše by tedy na účtech mělo být opět v pořádku. Velmi se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za trpělivost,“ uvedla bankovní instituce.
Jedna z klientek měla kvůli této chybě přijít až o 12 tisíc korun. Banka jí odpověděla, že odečtené peníze navíc se již vrátily na její účet. Mnoho klientů si však stěžovalo na to, že s nimi peněžní institut téměř nekomunikuje. „Vážně budete dělat mrtvého brouka?“ rozčiloval se jeden z nich.
Infolinka údajně měla pokládat hovory. Proti těmto tvrzením se však zaměstnanci Fio banky ohradili. Jiný klient se však za banku postavil. Argumentoval tím, že problém je na straně nadnárodní společnosti Visa, takže kritizovat banku je omyl. „To je jako když se vám rozbije výrobek a vy jdete vynadat prodavači,“ napsal v komentáři.
MOHLO VÁM UNIKNOUT: Na průměrnou výši důchodu dosáhnou lidé jen ve třech krajích