
Hezky česky po Česku
Nejnovější příspěvky k tématu


Kopřivnice a Štramberk: Výlet do srdce Beskyd po stopách historie, přírody i legend
Češi milují výlety – a není divu. Česká krajina nabízí nekonečné možnosti, jak si užít volný den s rodinou nebo přáteli, dobít energii a přitom objevit něco nového. V dalším dílu cestovatelského seriálu Hezky česky po Česku zavítáme do dvou sousedních měst v podhůří Beskyd – do Kopřivnice a Štramberku. Ačkoliv jsou každé jiné, spojuje je malebná naučná trasa plná příběhů, přírodních krás a unikátní historie.

Hezky česky po Česku: Západ Čech plný klidu, historie i dechberoucích výhledů
Léto je ideální čas na procházky po české krajině a právě Karlovarsko nabízí trasy, které zvládne každý. Výlety, které si budete chtít zopakovat, ve vás probudí pohyb a nadšení pro krásy naší přírody. Projekt Hezky česky po Česku ukazuje, že pro nezapomenutelné zážitky často nemusíte jezdit daleko.
Zachraň jídlo a ušetři peníze! Balíčky se zlevněnými potravinami nově ve všech prodejnách řetězce
Zachraň jídlo, ušetři peníze a pomoz planetě – taková je myšlenka úspěšného projektu Neplýtváme s PENNY, který se od 1. července rozšiřuje do všech více než 430 prodejen po celém Česku. Zákazníci si v nich budou moci zakoupit výhodné balíčky s potravinami, které se blíží datu minimální trvanlivosti, ale jsou stále plnohodnotné a kvalitní. Projekt tímto krokem vstupuje do nové fáze – a dává udržitelnosti konkrétní podobu.
Hezky česky po Česku: Kam za krásou přírody a historií? Tady jsou top tipy na léto
Turistika, česká krajina, svačina z PENNY a výlety, které mají smysl. Projekt Hezky česky po Česku spojuje lásku k pohybu, poznávání krás Česka a podporu zdravého životního stylu. PENNY ve spolupráci s Klubem českých turistů vytipovalo výjimečné výletní trasy – mezi prvními vás zavede na Krkavec, k Boleveckým rybníkům nebo Kolomazné peci u Plzně.
Podpora domácích výrobců sílí: Češi věří lokálním potravinám, zvlášť pečivu a pivu
Češi milují české potraviny. Průzkum řetězce PENNY ukázal, že až 60 % zákazníků při nákupu preferuje produkty domácího původu. Pro ženy je hlavním motivem udržitelnost, pro muže národní hrdost. Nejvíce se nakupuje české pečivo, mléko a pivo – zejména v regionech mimo Prahu.
Když jde o vteřiny: PENNY startuje letní osvětu první pomoci pro děti
PENNY spouští novou etapu kampaně PRVNÍ POMOC PENNY, zaměřenou tentokrát na děti. V rámci této iniciativy nabídne veřejnosti zdarma online kurzy první pomoci vedené zkušeným záchranářem Markem Dvořákem. Cílem je zvýšit povědomí a praktické dovednosti rodičů i prarodičů v situacích, kdy jde o zdraví a život nejmenších.