Provozovatelé internetových obchodů mohou prostředí svých e-shopů obohatit o dárcovskou platformu GoodyDo. Nástroj z dílny neziskového nadačního fondu pomoci Znesnáze21 po aplikaci do systému umožňuje zákazníkům jednoduše podpořit ty, kteří to skutečně potřebují.
Internetovým prodejcům dlouho chyběl dostupný nástroj, který by zákazníkům umožnil rychle a jednoduše podpořit konkrétní dobročinnou sbírku takřka na jedno kliknutí. To mění platforma GoodyDo, za níž stojí Znesnáze21 ve spolupráci se Shoptet.
Díky GoodyDo mohou zákazníci při samotném nákupu libovolnou částkou podpořit konkrétní dobročinnou sbírku. „S jeho pomocí provozovatelé e-shopů vybírají finanční prostředky pro potřebné společně se svými zákazníky, pro které bude dobrý skutek znamenat jen kliknutí navíc,“ podotkl zakladatel Znesnáze21 Čestmír Horký.
Jednoduchý systém pomoci
Dárcovská platforma GoodyDo umožní neziskovým organizacím získávat finance, které pomohou lidem ve složité životní situaci či poslouží jiným veřejně prospěšným projektům podporujícím vzdělávání nebo ochranu přírody. A jak systém funguje?
Pomáhejme společně
Redakce CNN Prima NEWS navázala spolupráci s dárcovskou on-line platformou Znesnáze, která umožňuje vytvoření charitativní sbírky během krátkého časového úseku. Tato platforma byla vytvořena v lednu 2020 Nadačním fondem pomoci. Pokud i vy chcete pomáhat potřebným, podpořte některý z projektů či sbírek, které naleznete na webu CNNPrima.cz nebo právě na stránkách znesnaze21.cz.
Zákazníci e-shopu, který využívá nástroj GoodyDo, mají před dokončením on-line nákupu možnost přispět na dobročinnou sbírku. O jejím výběru rozhoduje provozovatel e-shopu, který si může vybrat například sbírky související s oblastí jeho podnikání nebo z jeho regionu. „Do budoucna se počítá s tím, že si konkrétní sbírku budou moci vybrat i sami zákazníci,“ doplnila Martina Frantíková ze Znesnáze21.
Zvolený finanční příspěvek se následně započítá do celkové ceny objednávky. Zákazníci tak mohou vybrat částku, kterou kupříkladu cenu své objednávky zaokrouhlí. Tento způsob pomoci by podle dat Znesnáze21 provedlo 58 procent Čechů, a to nejčastěji částkou v rozmezí od 20 do 100 korun.
Za nástroj nic neplatíte
Provoz nástroje GoodyDo je pro provozovatele e-shopů zdarma.
Vzhled a obsah platformy lze přizpůsobit webovým stránkám a potřebám obchodníka, a to skrze uživatelský účet na webu GoodyDo či Znesnáze21. „Po celou dobu je uzavřena transparentní rámcová smlouva, GoodyDo poskytne také účetní manuál i podrobné darovací podmínky pro zákazníky,“ doplnila Frantíková.
On-line pomoc Češi oceňují
Zakladatel Znesnáze21 Horký věří, že díky GoodyDo bude mít odpovědná česká e-commerce budoucnost. Už nyní z průzkumu platformy vychází, že Čechy stále více láká pomáhat potřebným právě on-line formou. Oceňují zejména rychlost a jednoduchost. A pro 15 procent respondentů průzkumu – který byl zrealizován v červenci 2022 prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos na vzorku 1 050 respondentů – znamená on-line finanční pomoc alespoň lepší pocit z nákupu.
V Česku panuje dlouhodobě vřelý postoj k dárcovství. Podle průzkumu Znesnáze21 na dobročinné účely přispěje alespoň jednou ročně 70 procent občanů. 60 procent lidí se domnívá, že by e-shopy a jejich provozovatelé měli neziskovým organizacím pomáhat. Společensky odpovědný internetový obchod by pak při nákupu upřednostnilo 53 procent z nich.
Zaujala vás dárcovská platforma GoodyDo nebo víte o podnikateli, který by ji rád využil? Podrobnosti k jeho získání včetně dalších informací najdete na stránkách GoodyDo.cz.