Úřad práce zruší desítky svých poboček. Přibývá napadení i výhrůžek zaměstnancům, říká ředitel
Johny Machette
Výpis příspěvků ke štítku „Johny Machette“
Johny Machette: Facebook je hospoda, Instagram rande. U Muskova Twitteru mám vykřičník
Bývalý rapper Jonáš Čumrik alias Johny Machette je odborníkem na sociální sítě a přednáší o nich na Univerzitě Karlově. V rozhovoru pro CNN Prima NEWS přemýšlí, jak se Twitter změní pod novým majitelem Elonem Muskem. Jak může za pár let vypadat Facebook. Taky si představuje virtuální svět, do kterého jednou budeme prchat před fádní realitou.
Z pračky domácí výtah. První influencer pro mě byl moderátor Receptáře, zhodnotil Machette
Téma sociálních sítí a jejich vliv na děti a mladistvé čím dál tím více rezonuje společností. Bývalý influencer Jonáš Čumrik, známý pod pseudonymem Johnny Machette, však v pořadu 360° Pavlíny Wolfové podotkl, že lidé, kteří měli vliv, zde byli ještě před vznikem sociálních sítí. „Lidé, kteří měli vliv, byli vždy a všude. Jen jsme je hledali v jiných médiích – v tištěných nebo televizních. Pro mě je první influencer moderátor pořadu Receptář,“ prohlásil.
Clubhouse je on-line hospoda, říká Johny Machette. Lidé tam tráví i šest hodin denně
Nová sociální síť Clubhouse Česko doslova pobláznila. Podle rappera a influencera Jonáše Čumrika, který vystupuje pod přezdívkou Johny Machette, slaví platforma takový úspěch, protože jde o jakousi „on-line hospodu“. Podle Čumrika by se dala sociální síť využít k prohloubení zájmu o politiku u mladších lidí.
Clubhouse: Nová sociální síť se stává v Česku fenoménem. Jak funguje a pro koho je?
Sociální síť pro zvané, na které si spolu můžete pouze povídat. Tak vypadá nová platforma sociálních médií Clubhouse, která vznikla ve Spojených státech. V Česku má zatím malou základnu, nicméně ji po celém světě využívá asi 600 tisíc lidí a zdá se, že zájemců přibývá.
Jak by se měl chovat správný influencer ve vztahu k reklamě? Odpovídal i Johny Machette
V současnosti je velmi rozšířený typ reklamy na internetu skrze vlivné osobnosti, influencery. Každou takovou spolupráci je ale potřeba přiznat. Jinak se totiž jedná o nelegální skrytou reklamu. Za účelem osvěty proto vznikl kodex influencera, za kterým stojí Platforma profesionální komunikace. Představení kodexu i iniciativy Férový influencer si můžete pustit ve videu v článku.