CNN Prima News nápoj

nápoj

Výpis příspěvků ke štítku „nápoj“

Zábava, relax a nealko drinky: Toyota zóna na Rock for People je místem, kde se lidé setkávají

Po loňské premiéře si i letos mohli návštěvníci Rock for People v Hradci Králové vychutnat ryze nealkoholické koktejly v Toyota zóně. V případě 30. ročníku jednoho z největších festivalů však i nabídka nápojů doznala určitých změn. „Nealkoholická vína loni příliš nešla, proto jsme se domluvili, že to letos změníme,“ sdělil pro CNN Prima NEWS marketingový ředitel Michal Velička. Toyota zóna však není jen o nápojích, ale také o udržitelnosti, relaxu a zábavě – místu, kde se lidé setkávají.

Pražský The Monkey Bar posunul „opičí“ nabídku o level výš. Který kontinent si vyberete vy?

Je to sotva pár týdnů, co pražský The Monkey Bar představil nové tapas menu, které hosty bere na kulinářskou výpravu po čtyřech světadílech, na nichž žijí opice. Šéfkuchař Jakub Vyškovský tak následoval úspěšný koncept, kterého se již potřetí v řadě drží barový tým. Nejnovější „opičí“ koktejlová sestava, jež staví na odiv zajímavé ingredience daných kontinentů, bude mít oficiální premiéru 14. června na Světový den ginu.

Spojení Toyoty a Rock for People potřetí: Ekologie, plug-in hybridy i oblíbený nealko bar

Již potřetí je české zastoupení automobilky Toyota hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People. Ten se tradičně uskuteční v hradeckém Parku 360 od 11. do 15. června. Společným jmenovatelem značek je tradičně důraz na ekologii a udržitelnost. Toyota se tentokrát zaměří zejména na propagaci plug-in hybridních modelů a poskytne flotilu nízkoemisních vozů, které tradičně slouží pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů. V Toyota zóně na festivalu najdou návštěvníci, stejně jako loni, i nealko bar.

Martini glass: Elegance sama i noční můra číšníků. Koktejlová ikona slaví 100 let

Martini. Na světě se zřejmě nenajde žádný jiný nápoj, který by byl větším synonymem pro celou rozmanitou kulturu s natolik dalekosáhlým vlivem dvou ingrediencí, jejichž tandem nemusí výhradně zůstat u párového řešení. Řekne-li se totiž martini, vytane člověku na mysli nepřeberné množství možností, od specifického tvaru sklenic, přes různé knihy a filmy, až po ekvivalent vůči určitému životnímu stylu elit. Martini je ovšem více než hrou ginu a vermutu. Je symbolem modernity i univerzálním prostředkem vyjádření, který shodou okolností letos slaví výjimečné jubileum – 100 let od prvního představení ikonické martini glass.

Z festivalového stánku až na mezinárodní trh. Zakladatelé PRAGER’S o tvrdých začátcích, kombuše a vizích pro budoucnost

Jejich podnikání začínalo ve dvou a pod obrovským tlakem. Dnes stojí za značkou, která mění pohled na funkční nápoje. Petr Musila a Alex Samaras z PRAGER’S vyprávějí o tom, jak se z řemeslných ciderů zrodila vize silné značky, proč pro ně chuť vždy stojí na prvním místě a co chystají v dalším roce – nejen pro český trh.

George Němec: Že se v barech jen chlastá? Mýtus. Promluvil i o trendech a hostech „s bičíkem“

Návštěvníci si občas myslí, že v koktejlovém baru se zaručeně jen „chlastá“. Mýtus, koktejlový bar je primárně o zážitku, vysvětluje barový expert Jiří „George“ Němec v rozhovoru pro CNN Prima NEWS. Pořádá koktejlová školení, exkurze po vyhlášených pražských barech, nyní založil značku koktejlů v láhvi Cocktail Boy a sám o sobě říká, že krájí přes 25 let citrony po celém světě.