Kult vychrtlin je nenávratně pryč
Trend, kdy byly modelky kvůli své hubené postavě označovány jako ramínko na šaty, se mění. A velet tomu začala ikonická značka spodního prádla Victoria's Secret.
Přísná kritéria andílků pod taktovkou Victoria's Secret byla v posledních letech kritizována, a tak se značka před časem rozhodla změnit svoji strategii. Luxusní prádlo neukazují jen na hubených modelkách, ale své místo dostaly i ženy s plnějšími tvary.
V aktuální kampani se objevila Bella Hadid, která patří k nejlépe placeným modelkám světa a svými proměnami dokáže mnohdy překvapit. Tentokrát tvůrci nové kolekce znatelně dbají na přírodní vzhled, a tak by na první pohled modelku poznal asi málokdo.
Decentní make-up jde ruku v ruce s prostředím zeleně, starého udržovaného domu i ladícího nábytku, kde se kampaň fotila a natáčela.
Tržby klesaly
Módní značky zkrátka procházejí revolucí – čím dál více dbají na udržitelnost, různorodost váhy i barvy pleti a výjimkou nejsou ani transgender modelky, jako například Valentina Sampaio.
Victoria's Secret má stovky obchodů a loni měla tržby zhruba sedm miliard dolarů. Ve čtvrtém čtvrtletí, které zahrnuje důležitou předvánoční nákupní sezonu, se ale tržby v obchodech otevřených nejméně rok snížily o deset procent.
Značka Victoria's Secret je také stále spojena s podprsenkami s takzvaným push-up efektem, na které se roky zaměřovala. Nyní však ztrácí na úkor konkurentů, kteří své produkty uvádějí na trh jako pohodlné a pozitivní pro tělo.