I ODS řeší, jak přitáhnout voliče. Hlavně z nás nesmějí být levičáci, zaznívá ve straně
prádelna
Výpis příspěvků ke štítku „prádelna“
Jak se vyznat ve výrobcích textilních firem? Díky značce QZ – Zaručená kvalita mají spotřebitelé jistotu
Téměř třicet českých textilních firem může používat pro své výrobky speciální označení QZ – zaručená kvalita. Spotřebitelé tak mají jistotu, že si opravdu kupují kvalitní zboží. Zvláště v době tzv. fast fashion, kdy je trh doslova zaplaven nekvalitním textilem, hledají spotřebitelé vodítko, které jim pomůže ke správné volbě při výběru výrobců dětských produktů, lůžkovin i prádelen.
Prádelna Koudelka a syn: Tvrdě vydřený úspěch. Denně vypere tuny prádla
Každý den vypere doslova hory prádla. V přesných číslech je to bezmála pět tun. Z toho jasně vyplývá, že řeč není o žádné hospodyňce, která by takovou nálož špinavého prádla těžko zvládla sama. Mluvíme o liberecké Prádelně Koudelka a syn. Ta funguje již třicet let a na její služby spoléhají tisíce klientů. Zároveň se už dlouhé roky honosí osvědčením Česká kvalita.
Sledujte ZÁZNAM Hlavních zpráv: Obchodníci i zákazníci se dočkali. Kdo mohl otevřít?
Ty nejnovější ověřené zprávy z domova i ze světa. Po půl roce tvrdého lockdownu se Češi konečně dočkali alespoň minimálního rozvolnění. Nejen o tom v Hlavních zprávách od 18:55.
Musím brát prášky na spaní. Tržby klesly o 90 procent, říká majitel prádelny
Vláda zavřela, co se dalo. Prádelny však nechala otevřené. „Nemáme komu prát, takže ztráty jsou obrovské a na podpůrné programy nemáme nárok,“ popisuje pro CNN Prima NEWS majitel čtyř malých prádelen Martin Blažek. Aby měl na výplaty zaměstnanců, musel zrušit veškeré investice a vložit do firmy další peníze, než dojde na půjčky, kterým se zatím snaží vyhnout.
Majitelé čistírny oblečení na Instagramu: Zapomenuté kousky mění v módní trendy
Reef Chang založil svým prarodičům, majitelům čistírny oblečení, účet na Instagramu s názvem Wantshowasyoung (Chtít se ukázat jako mladý). Na profilu zveřejňují pouze fotografie, na kterých pózují v oblečení, které si u nich klienti za sedmdesát let zapomněli.