Eurovolby na CNN Prima NEWS trhaly rekordy. Byly dokonce sledovanější než prezidentské

CNN Prima NEWS má za sebou rekordní volební týden. Rozsáhlé speciály k evropským volbám se staly důležitým zdrojem informací pro více než 1 100 000 televizních diváků, které předvolební vysílání minulý týden oslovilo. Na webu CNNPrima.cz a sociálních sítích předvolební obsah zasáhl další bezmála 3 miliony uživatelů. Eurovolby přitáhly na CNN Prima NEWS více diváků než například druhé kolo minulých prezidentských voleb.

Podle analýzy společnosti Newton Media aspiruje CNN Prima NEWS na hlavní politický televizní kanál v Česku, a to díky míře a vyváženosti informování. Jen během volebního týdne věnovala CNN Prima NEWS speciálům k eurovolbám ve svém vysílání více než 34 hodin. Největší divácký zájem zaznamenaly dvě předvolební superdebaty.

Debata lídrů politických stran a hnutí z úterý 4. června , které se účastnili Robert Šlachta (Přísaha a Motoristé sobě), Kateřina Konečná (STAČILO!), Tomio Okamura (SPD a Trikolora), Ivan Bartoš (Piráti) a Vít Rakušan (STAN), zasáhla v CS 15+ 508 000 diváků. Následující superduel 5. června mezi premiérem Petrem Fialou (SPOLU) s lídrem opozičního hnutí ANO Andrejem Babišem zasáhl ve stejné cílové kategorii 697 000 diváků. Další stovky tisíc lidí si zvolily CNN Prima NEWS jako svůj zdroj informací po zveřejnění výsledků voleb. Nedělní celodenní share dosáhl 4,21 % v CS 15+ a za celý den zasáhl televizní kanál 931 000 diváků.

ČTĚTE DÁLE: Spolu ovládlo města, ANO triumfovalo v regionech. Podívejte se, jak se volilo ve vaší obci

„CNN Prima NEWS věnuje evropské politice pozornost dlouhodobě, nejen prostřednictvím pravidelných speciálů České zájmy v Evropě. Jsme rádi, že jsme svým úsilím přispěli k historicky rekordní volební účasti ve volbách do Evropského parlamentu,“ uvedl šéfredaktor zpravodajství a publicistiky CNN Prima NEWS Tomáš Vojáček.

Diváci sledovali ve velkém nejenom superdebaty, ale i výsledky voleb a další speciály. V neděli po zveřejnění výsledků mělo volební studio CNN Prima NEWS v cílové skupině 15+ i více než 17% podíl všech diváků u obrazovek. Rekordní byl minulý týden, kdy se v čase 20 – 24 hodin CNN Prima NEWS  stala nejsledovanější zpravodajskou stanicí v ČR.

CNN Prima NEWS dala publicitu politikům napříč spektrem

„Těší nás, že i podle analýzy společnosti Newton Media poskytla multiplatforma CNN Prima NEWS v předvolebním období největší publicitu kandidátkám a kandidátům napříč politickým spektrem ze všech médií v Česku, aby si voliči mohli udělat jasno,“ doplnil Vojáček.

Další stovky tisíc lidí si zvolily CNN Prima NEWS jako svůj zdroj informací po zveřejnění výsledků voleb. Nedělní celodenní share dosáhl 4,21 % v CS 15+ a za celý den zasáhl televizní kanál 931 000 diváků. Dalších více než 870 000 tisíc uživatelů oslovil předvolební obsah na webu CNNPrima.cz a sociálních sítích. CNN Prima NEWS navíc měla v uplynulém volebním týdnu vyšší celotýdenní podíl – 3,14 % v CS 15+ než při volebním týdnu před ostře sledovaným druhým kolem prezidentských voleb v lednu 2023.

Supervolební rok na CNN Prima NEWS nekončí. Už na podzim nabídne multiplatforma rozsáhlé vysílání ke krajským a senátním volbám v Česku a následně k americkým prezidentským volbám.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Štěpení ODS? Motoristé jí mohou přetáhnout členy, staří kádři to zkoušejí i jinde, říká Valeš

Tagy: