Internet se baví Schillerovou
Expremiér Andrej Babiš (ANO) vyrazil na Moravu v karavanu polepeném agitačními hesly. Exministryně financí a nynější šéfka poslaneckého klubu hnutí ANO Alena Schillerová se zase ukázala v moravském kroji. Jak to mohlo dopadnout, než že se internet baví a jeden vtip střídá druhý.
Hitem sociálních sítí se stala Babišova pravá ruka – Alena Schillerová. Ta se totiž na Moravě oblékla do kroje. Ihned se na internetu objevila parodie na známý obraz nebo koláž od známého umělce TMBK. Lidé také našli fotku slovenské prezidentky Zuzany Čaputové ze září minulého roku a srovnávali ji právě s Alenou Schillerovou.
Známý marketér Oto Klempíř dokonce Alenu Schillerovou v kroji zhodnotil písní. „Kam, Alenko, kam Schillerko. Kam, Alenko, kam jdete, a co dobrého v barevňučkém kroji nám sem nesete? Co ona nese v tom kroji? Neupřímnost,“ zpívá ve své písni Klempíř.
Sama exministryně si z posměchu podle svých slov hlavu nedělá. „Já jsem na to hrdá, nechávám si šít podlužácký kroj. Když si nebudou dělat vtípky z tohoto, budou si dělat z něčeho jiného. Dávno se tím netrápím,“ sdělila CNN Prima NEWS Schillerová.
Šéf hnutí ANO také nezůstal bez povšimnutí. Na sociálních sítích se objevila i parodie na známý animovaný film Hledá se Nemo.
Andrej Babiš se terčem vtipů na sociálních sítích stává často, teď právě kvůli své cestě karavanem, o které tvrdil, že to není kampaň. „Vyrazil jsem jako pojízdná poslanecká kancelář. Tento týden jsme to naplánovali, že jsme celý týden na Moravě,“ říká Babiš.
Podle analytičky Týdeníku Echo Lenky Zlámalové jsou vtipy a koláže reklamou pro hnutí ANO. „Ty parodie se daly čekat, protože to je takový bizár. Špatná i dobrá reklama zvyšuje povědomí o vaší značce,“ hodnotí Zlámalová.