Kazmův premiérový trhák přepsal v Česku tabulky návštěvnosti. Porazil i Anděla Páně 2

Kazmův projekt ONEMANSHOW: The Movie

Kazma odhalil trezor s miliony korun

Kazmův film ONEMANSHOW: The Movie se stal zdaleka nejúspěšnějším českým filmem v divácké návštěvnosti během premiérového víkendu při uvedení do kin a současně druhým nejúspěšnějším filmem během prvního víkendu v kinech v Česku všech dob. Sám Kazma také poprvé oficiálně zveřejnil detaily hry, jejíž je film součástí. A pozorný divák tak může soutěžit o 22 milionů korun.

Během premiérového víkendu ho v českých kinech vidělo 290 tisíc diváků. Dosud tolik lidí na žádný český film v prvních čtyřech dnech promítání nepřišlo. Dosavadním českým rekordmanem návštěvnosti byl Anděl Páně 2, který během premiérových čtyř dnů vidělo 188 tisíc diváků. Ženy v běhu vidělo v tomto období 177 tisíc diváků a Vyšehrad 173 tisíc diváků.

Jediným filmem vůbec, který Kazmovi v diváckém zájmu premiérového víkendu odolal, je spektákl Avengers: The Endgame, na nějž přišlo v prvních čtyřech dnech 344 tisíc lidí. Kazmův projekt ale přeskočil české uvedení celosvětových trháků Padesát odstínů šedi (256 tisíc diváků), Harry Potter a relikvie smrti – část 1 (248 tisíc diváků), Hobit: Bitva pěti armád (243 tisíc) nebo Avatar: The Way of Water (242 tisíc).

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Kazma zboural česká kina. Že na to šel někdo už jedenáctkrát? Lidi jsou blázni, směje se

Celovečerní projekt ONEMANSHOW: The Movie vstoupil do českých kin ve čtvrtek 17. srpna. „Je to opravdu neuvěřitelný divácký výsledek, v tuto chvíli v podstatě historický. Kazma si zaslouží obrovské gratulace,“ neskrývá radost Martin Palán z distribuční společnosti Bontonfilm. „Kazma dokázal posunout hranice toho, co lze v českém filmu očekávat. Neřídil se konvenčními pravidly, rozhodl se jít vlastní cestou. V tom je film výjimečný. Tím, že je současně hrou, kombinuje fikci a realitu. Budí obrovské vášně a diskuse, vzbuzuje odsouzení i absolutní nadšení jako málokterý projekt a učí nás všechny přemýšlet jinak.“

Hra začala

„Při tvorbě tohoto filmu jsem chtěl, aby se nejednalo jen o pasivní zážitek. Chci, aby se diváci zapojili, přemýšleli a stali se součástí příběhu,“ prohlásil Kazma

Před nedávnem proto zveřejnil detaily hry, jejíž je film součástí. Každý divák totiž dostává ke vstupence svoji unikátní kartu, která je potřebná ke hře o 22 milionů korun, tedy největší možné výhře, kterou v tuzemské reality show dosud kdo nabídl. Peníze jsou umístěny na veřejnosti, v trezoru z neprůstřelného skla v Praze na Výstavišti, jenž je 24 hodin pod dohledem ozbrojených těžkooděnců.

Trezor dokáže otevřít buď jedna jediná náhodná výherní karta, nebo desetimístný kód na základě správně vyluštěné šifry. Nápovědy k šifře ukrývá právě film.

Šifra je zároveň součástí obřího betonového monumentu poblíž Lysé na Labem. Jedná se o devadesát devět betonových kvádrů se symboly tvořícími samu šifru, nad kterou se tyčí vysoký sloup se symbolem hry a odpočtem zbývajícího času do konce hry. Jakmile se na sloupu objeví 0, hra končí a trezor z Výstaviště Praha nadobro zmizí.

Zcela jednoznačně se jedná o jeden z nejambicióznějších Kazmových projektů a není pochyb o tom, že to myslí se zbouráním kin opravdu vážně. Podařilo se mu získat pozornost statisíců lidí, diváci luští o sto šest a kina hlásí rekordní prodeje vstupenek. Pokud se i vy chcete zapojit do soutěže, stačí přijít do kina, bedlivě sledovat film a pustit se do rozluštění šifry – veškeré informace, včetně on-line kamer na trezor a šifru lze nalézt na www.MILIONDOLARU.cz.

SLEDUJTE TAKÉ: Kazma svým filmem nejen pohřbil veškerou kritiku, ale zároveň stanovil nový standard v českém filmovém průmyslu. Jeden z diváků prý film navštívil dokonce jedenáctkrát.

Tagy: