Prima posiluje v on-line světě. Získala 80 procent mediálního zastupitelství Impression Media

Skupina Prima dokončila akvizici s mediální skupinou Media Bohemia a nově drží 80procentní podíl v on-line mediálním zastupitelství Impression Media. Jedná se o strategický krok, kterým významně posílí Media Club na poli on-line a programatické reklamy. Impression Media zastupuje více než 153 webů ze všech segmentů, které měsíčně osloví přes 6,6 milionu uživatelů na českém trhu. Řadí se tak mezi tři nejsilnější hráče v segmentu on-line reklamy. Do on-line redakce skupiny Prima se nově zařadí několik dalších populárních webů.

Díky akvizici se portfolio skupiny Prima rozšíří i o marketingovou agenturu Programmatic Media, která nabízí programatické plánování, tvorbu webů a webovou analytiku, marketing na sociálních sítích, PR komunikaci, produkci nebo brand employment. Součástí dohody jsou také oblíbené weby Femina.cz, Autoweb.cz, Magazinzahrada.cz, Living.cz, které se nově začlení do on-line redakce skupiny Prima.

K TÉMATU: Vedení skupiny Prima se rozšiřuje o Igora Kalaše. Bude mít na starost on-line

„Mediální skupina Media Bohemia optimalizuje portfolio svých produktů a bude se v nadcházejícím období maximálně soustředit na rozvoj klíčových značek, jako je Rádio Blaník, Hitrádio, Fajn rádio a Rock rádio, a digitální aktivity s nimi související,“ řekl k akvizici Miroslav Hrnko, generální ředitel mediální skupiny Media Bohemia.

„Jedná se o strategický krok skupiny Prima. Naše obchodní zastupitelství Media Club je jedničkou na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy. Díky akvizici Impression Media významně posilujeme v on-line reklamě a zařadíme se mezi přední hráče na českém trhu. Díky bohatému portfoliu webů dokážeme klientům nabídnout přesné cílení kampaní na vybraný segment,“ uvedl Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

Tým skupiny Prima se rozšíří

Společnost Impression Media se nově zařadí pod obchodní zastupitelství Media Club a bude nadále svým klientům zprostředkovávat stejné služby jako doposud. Jednatelem společnosti zůstává Roman Stolejda, kterého ve funkci doplní Petr Hatlapatka, obchodní ředitel on-line divize Media Clubu. V rámci akvizice se počítá i s přestěhováním 40členného týmu na adresu skupiny Prima.

Mezi jednatele Programmatic Media se nově zařadí Petr Miláček, ředitel analýz skupiny Prima, který se bude věnovat rozvoji společnosti v oblasti mediálního plánování. „Rádi bychom menším klientům, kteří nemají svou vlastní mediální agenturu, nabídli full service, včetně mediálního plánování a realizace kampaní. Proto využijeme bohatých zkušeností Petra Miláčka a plánujeme posílit tuto oblast,“ dodal Pořízek.

Tagy:
reklama FTV Prima marketing akvizice média Skupina Prima TV Prima plánování MEDIA CLUB Impression Media Rádio Blaník Hitrádio WeLove Media s.r.o. Media Bohemia