Soulož přímo u trati Rallye Monte Carlo? To jsem ještě neviděl, směje se český závodník

Jen pár testovacích dnů stačilo Eriku Caisovi k tomu, aby si zvykl na nový vůz. Se Škodou Fabia RS Rally2 vlétl do sezony odšpuntovanou nejtěžšími rychlostními zkouškami v kopcích nad Monte Carlem ve velkém stylu. Ve třídě WRC skončil celkově čtvrtý. A u toho byl nepřímým svědkem jedné kuriozity, která se stala nejpikantnějším momentem slavného závodu. „Docela jsem se smál,“ řekl 23letý pilot v pořadu Nový den na CNN Prima NEWS k souloži u trati. Záběry od jednoho ze závodníků pobavily v posledních dnech nejednoho uživatele sociálních sítí.

Belgicko-řecký závodník Jourdan Serderidis to možná na první dobrou ani nepostřehl. Ale záběry z palubní kamery umístěné v jeho Fordu Puma se staly hitem na sociálních sítích. Reflektory na autě totiž v jednom úseku Rallye Monte Carlo ozářily kromě vozovky také stráň vedle trati. A na ní se nacházel pár, který se při skutečně netradiční příležitosti oddával sexuálním hrátkám. Zaujal také muž, který nerušeně stál jen o dva metry dál.

I mezi ostatními závodníky pikantnost vzbudila rozruch. „Něco takového jsem viděl poprvé. Docela jsem se smál. Občas se stane, že fanoušci v podnapilém stavu ukazují různé části těla, ale málokdy si toho pilot všimne. Většinou jsou to až fanoušci, kteří podobné věci zaregistrují na záběrech z palubní desky,“ usmíval se v pořadu Nový den Erik Cais.

Elitní český pilot v kategorii WRC2 obhajoval v Monte Carlu loňské druhé místo. Situaci měl ztíženou o to, že do nové sezony vletěl s novým vozem – Ford Fiesta vyměnil za speciál Škoda Fabia. Na adaptaci neměl příliš času, jen čtyři testovací dny. A počet testovacích dní se nakonec rovnal i konečnému umístění.

I když si i oproti poslednímu představení na silnicích nad daňovým rájem pohoršil, byl ze vstupu do ročníku nadšený. Pro CNN Prima NEWS popsal, jak náročné je zvládnout nástrahy Rallye Monte Carlo.

„Je to legendární soutěž, jedna z nejtěžších na světě. Především skrze proměnlivé podmínky. Nahoře v kopcích nad Monte Carlem většinou mrzne, dole u moře je krásně. Vyjíždíme ze servisu a vlastně nevíme, jak přesně to bude na trati vypadat,“ popisoval.

„Vyjíždíme na gumách, které jsme konzultovali s takzvanou gravel crew, ta trať vyzkouší zhruba tři hodiny před námi. Díky ní víme o podmínkách na trati. Může se stát, že na jedné straně kopce je sluníčko, na druhé je sníh. Takže potřebujete optimální volbu. Konkrétně Monte Carlo je z velké části o kompromisech,“ pokračoval zlínský rodák k obtížnému pneumatikovému receptu.

Promluvil také o tom, jak se staví k riskování na uzounkých silnicích. Razí zdravý přístup – trocha risku je třeba, ale nic se nemá přehánět. „Musím si být stoprocentně jistý tím, co dělám. Pohyby musím dělat chladnokrevně, je třeba vědět, že pohyb, který udělám, udělá i auto. Riskovat přehnaně, jít za hranu auta, se nikdy nevyplácí, takový krok nekončí dobře. Musíte být ohleduplní k vám i spolujezdci a také směrem k divákům, kteří jsou stále u trati.“

Ani při své druhé návštěvě nevyužil Cais bohatosti Monackého knížectví, co se kasin týče. „To mě neláká. Musím říct, že bych během hodiny dokázal prohrát svoji závodní kariéru. A to nehodlám riskovat,“ smál se.

Tagy:
Monte Carlo rallye motorsport Nový den závodník sport Erik Cais Rallye Monte Carlo sex Erik Cais Monako