Horké chvilky na brněnské poště zažili během pondělí klienti i její zaměstnanci. V jednom z obchodních center totiž začala fungovat pobočka, která je náhradou za zrušenou poštu u hlavního nádraží. Mnoho lidí ale o změně vůbec nevědělo a nepříjemné překvapení je pak čekalo i na novém místě, kde si museli vystát i několikahodinovou frontu.
Výplatní termín sociálních dávek nebo důchodů klientům nové pobočky České pošty v Brně poněkud zhořkl. Každý, kdo si chtěl během pondělí vybrat peníze nebo se chystal poslat doporučený dopis, se musel se spořádaně zařadit do fronty.
„Čekáme dvě hodiny, to jsem ještě v životě neviděl,“ uvedl jeden z klientů. „Jdu platit SIPO, jsem tady hodinu a půl. Značka ideál,“ uvedl další. „Je to chaos. Lidé nevědí, co mají zmáčknout, někdy si vezmou i tři nebo čtyři lístky s pořadovými čísly,“ doplnil další z klientů.
ČTĚTE TAKÉ: Česká pošta zdraží poslání dopisu o čtyři koruny. Zvýší se i cena doporučeného psaní
„Pracujeme s dvouhodinovým deficitem, protože jsme otevřeli výjimečně až v deset hodin místo osmi hodin ráno. Proto se nám nahromadili klienti,“ vysvětlila manažerka interní sítě Morava Jih České pošty Pavla Blumenschein.
Někteří lidé o přestěhování pobočky České pošty do zhruba 200 metrů vzdáleného objektu obchodního centra vůbec nevěděli a stále přicházeli k té původní. Ta déle než 80 let sídlila v budově hlavního nádraží a minulý týden zanikla.