Měření televizní a on-line reklamy se neustále vyvíjí a nabízí nové postupy, jak zjistit zájem diváků. A jeden takový nově zavádí i skupina Prima.
Projekt ADcross představuje ucelený systém měření pro on-line a televizi, který klientovi přesně ukáže, kolik diváků zhlédlo reklamní spot nebo upoutávku obsahu.
Nový systém se zavádí především kvůli mladším divákům, kteří obsah konzumují spíše on-line. „Zadavatel reklamy samozřejmě chce ty mladé diváky a my mu tímto umožníme, aby si je našel a vyhodnotil a mohl na ně reklamu cílit,“ popsal generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
„Crossmediální zásah je to, co klienti hodně řeší. Přinést jim benefit, že vidí výsledky u obou médií, tedy on-linu a televize i odložené sledovanosti, je pro nás důležité,“ informoval Petr Hatlapatka, vedoucí on-line prodeje Prima Media club.
„Naštěstí i v pocovidové době je o reklamu velký zájem. V cílové skupině ekonomicky aktivních obyvatel, což je 15 až 69 let, kterou prodáváme, se nám podařilo jako skupině Prima dostat se nad úroveň konkurence. Díky tomu se nám daří dobře,“ doplnil Singer.
Brzy by se do nového systému měření sledovanosti reklam, který naše televize zavedla, měla zařadit i další platforma, a to mobilní telefony.