Zaplatila dvě kila masa, dostala půlku. Jiřina ze Slaného spustila celorepublikovou akci

Paní Jiřina si v Penny Marketu zakoupila dvoukilovou vepřovou kýtu. Když ale přišla domů a zboží převážila, zjistila, že je o polovinu menší.

Špatná váha masa z Penny

O zkušenost s nepovedeným nákupem se s redakcí CNN Prima NEWS podělila zákaznice supermarketu ze Slaného na Kladensku. V místním obchodě si vybrala balenou vepřovou kýtu bez kosti. Ta ale místo dvou kilogramů, které byly uvedené na etiketě, vážila jen necelé jedno kilo. Redakce CNN Prima NEWS zjišťovala, kdo za to nese odpovědnost. Prodejna chybu akceptovala a zákaznici peníze vrátila.

Zákaznice Jiřina si v Penny Marketu ve Slaném koupila vepřovou kýtu bez kosti, když ale přišla domů a vyndala nákup, zdál se jí zakoupený kus masa menší. Proto se rozhodla ho zvážit.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Potraviny ještě zlevní, předpověděla Večeřová. Vysvětlila, jaké podmínky je třeba naplnit

Na obalu produktu zakoupeného v obchodě bylo uvedeno 2,054 kilogramu. Ve skutečnosti však maso vážilo o polovinu méně. Jiřina se proto do obchodu vrátila. „Ano, je to naše chyba. Peníze určitě vrátíme,“ řekl prodejce Tomáš Peroutka.

Obchody prověří zboží i v jiných prodejnách

„V případě balených produktů nese dodavatel odpovědnost za správnost údajů uvedených na etiketě, a to včetně hmotnosti. V tomto případě se tedy jedná o jednoznačné pochybení dodavatele,“ řekl redakci CNN Prima NEWS mluvčí Penny Marketu Tomáš Kubík.

Nakupující Jiřina jednání obchodního řetězce ocenila. „Jsem velice ráda za omluvu a za to, že mi peníze vrátili a že se to bude řešit,“ doplnila.

Podle Kubíka teď prodejci prověří hmotnost daného produktu i v ostatních prodejnách. „Celou situaci budeme neprodleně řešit s dodavatelem,“ dodal mluvčí. Pokud by se měla podobná situace opakovala, mohlo by to dle prodejce vést i k rozvázání vztahu s dodavatelem.

Tagy: