Úřad práce zruší desítky poboček. Přibývá napadení i výhrůžek zaměstnancům, říká ředitel
Euro NCAP
Výpis příspěvků ke štítku „Euro NCAP“
Spotřeba elektromobilů v mrazu závratně roste až o 70 procent. Může za to topení
Největším nepřítelem elektromobilů je zima. Alespoň to vyplývá z nejnovějšího měření provozních vlastností elektromobilů nezávislou evropskou agenturou Green NCAP. Na příkladu Tesly 3, Renaultu Mégane E-Tech a čínského Nia eT7 odborníci poukázali na velký rozdíl ve spotřebě elektrických vozů při provozu v teplé a studené části roku.
Musíme si pomáhat: Nová hybridní Mazda 2 vsadila na techniku domácího konkurenta
Doba není jednoduchá a jednotlivé automobilky hledají způsoby, jak splnit drakonické limity flotilových emisích. Řešením jsou samozřejmě elektrifikované modely, jejichž vývoj si však každý nemůže dovolit. V takovém případě je potřeba požádat o spolupráci konkurenci.
Naftové Audi A3 vypouští méně emisí než plug-in hybridy, ukázaly emisní testy
Nejnovější emisní testy organizace Green NCAP znovu ukázaly, že naftové motory rozhodně nemusí patřit do starého železa, záleží spíš na metodice zkoušek. Plug-in hybridy naopak ukázaly tradiční vrtkavost svých emisních hodnot.
Pravda o ojetých elektromobilech: Co ukázal podrobný test desetiletého Nissanu Leaf?
Motorističtí novináři ve svých recenzích stále dokola opakují, že pokud bydlíte v socialistickém paneláku bez přístupu k nabíječce, na elektromobil při výběru auta raději zapomeňte, nehledě na další nevýhody v čele s vysokou cenou. Má však smysl kupovat starší, a tedy levnější elektroauto? Britští žurnalisté hledali odpověď.
Za horší výsledky crashtestů vozů Dacia mohou jednodušší asistenční systémy
Poslední výsledky nárazových zkoušek prováděné nezávislou organizací Euro NCAP přinesly zase jedno „skandální" odhalení – vozy Dacia Logan a Sandero obdržely v konečném hodnocení pouze dvě hvězdičky z pěti možných. Ve skutečnosti ale nejde o žádnou senzaci nebo tragédii. Dacia pouze doplácí na méně obsáhlou elektronickou výbavu, jinak jde o veskrze bezpečná auta.
Složité ovládání dotykových displejů se vymklo kontrole. EU chce přísné testy
Zatímco dříve jste měli v autě pět důležitých tlačítek a stejný počet kontrolek, dnes aby člověk prošel školením pro stíhací piloty. I řada odborníků poukazuje na složité ovládání dotykových displejů a palubních systémů vůbec v moderních automobilech. Automobilky totiž stále více běžných palubních funkcí ukrývají hluboko do nepřehledných menu infotainmentu, jejichž ovládání odvádí pozornost od samotného řízení. Na poplach už volá i EU, která chce přísné testy ovládání dotykových displejů.