Prezidentský kandidát Andrej Babiš hraje „all in“ jako v kasinu, zhodnotil druhou fázi kampaně novinář Seznam Zpráv Václav Dolejší. Taktikou prý předseda hnutí ANO kopíruje prezidenta Miloše Zemana, billboardy se inspiroval u SPD, popsal Dolejší v pořadu 360° na CNN Prima NEWS.
„Andreji Babišovi pomáhá, když říká, jak si z něj dělá legraci elita, kavárna… Mám pocit, že si ty příspěvky skoro vymýšlí, vytváří a schválně rozděluje společnost. To je taktika, kterou použil i Miloš Zeman,“ zhodnotil horkou fázi kampaně novinář Seznam Zpráv Dolejší.
Evropské volby
Připomněl, že Zeman často zmiňoval „Prahu a zbytek republiky“. „Babiš hodně kopíruje, když objížděl Sudety – okrajové části, kde jsme viděli, že se volební účast zvýšila… Strategie je jak přes kopírák,“ pokračoval.
Je podle něj však otázkou, zda stejně dopadne i výsledek. „Z generála ve výslužbě Petra Pavla totiž jeho tým udělal sympaťáka s flanelkou, se kterým by řada lidí ráda zašla na pivo – víc, než s profesorem chemie,“ sdělil Dolejší. Narážel tím na Jiřího Drahoše, kterého Zeman porazil.
Dolejší neopomněl zhodnotit ani billboardy, na kterých předseda hnutí ANO svého soupeře vykreslil jako nepřítele, jenž zavleče Česko do války. „Babiš hraje ‚all in‘ jako v kasinu. Billboardy i svou grafikou připomínají billboardy SPD, kde byl ve stejných barvách Jaroslav Bašta, zaměření je jasné,“ dodal ve vysílání CNN Prima NEWS.