Vévodkyně Meghan Markleová má na internetu mnohem větší vliv než samotná královna Alžběta II. Uvádí to nová studie provedená společností Design Bundles. Podle ní je manželka prince Harryho nejvlivnějším členem královské rodiny.
Přestože se vévodové ze Sussexu loni vzdali svých královských povinností a přestěhovali se do svého luxusního sídla v Los Angeles, jejich popularita tím rozhodně neklesla. Zejména se to týká čtyřicetileté Meghan.
Z údajů společnosti Design Bundles vyplývá, že vévodkyni v uplynulém roce každý měsíc vyhledávalo na Googlu v průměru 7,4 milionu uživatelů. Hashtag s jejím jménem použilo na Instagramu 10,4 milionu lidí. Napsáno o ní bylo 11 200 článků, píše podle webu Mirror The Express. „Meghan je možná dokonce nejvlivnější ženou na světě,“ řekl mluvčí společnosti Desing Bundles.
„Vévodkyně je nyní pravděpodobně nejdiskutovanější a nejvlivnější ženou na celém světě i v královské rodině. Meghan spolu s manželem vždy odmítala královskou tradici nemluvit o svých problémech a prezentovat se světu jako jednotná a zidealizovaná rodina,“ podotkl mluvčí.
„Její odvaha a smělost, s níž se vyjadřuje k otázkám rasismu, rodičovské dovolené či posílení postavení žen ve společnosti, se nepodobá žádnému jinému členu královské rodiny. Její hlas je silný a trvalý,“ dodal mluvčí.
Na třetím místě se umístila vévodkyně Kate
Výzkum, který provedla kreativní agentura Design Bundles, spočítal celosvětové vyhledávání na Googlu, zmínky v médiích a hashtagy na Instagramu u 29 nejpopulárnějších královských osobností na světě, aby zjistil, která z nich má největší vliv ze všech.
Na druhé pozici se umístila královna Alžběta II., jejíž jméno se na Instagramu objevilo v 10,3 milionu hashtazích. Na Googlu ji vyhledávalo 3,3 milionu uživatelů za měsíc a napsáno o ní bylo 2 200 článků. I když za vévodkyní Meghan značně zaostává, přesto zůstává jednou z nejvlivnějších osob královské rodiny.
„Královna je sama ikonou světového stylu. Svým zvykem nosit skvěle sladěné oblečení v jasných a výrazných barvách vytvořila populární trend,“ uvedla společnost provádějící výzkum. Na třetím místě se umístila manželka prince Williama Kate Middletonová. Její jméno sice uživatelé Instagramu použili v celkem 13 milionech hashtagů, celkovou stopu Meghan na internetu však nepřekonala.