Na začátku roku spojila Komerční banka své síly s Direct Fidoo, aby usnadnila svým klientům digitalizaci a následnou automatizaci interních procesů. Nyní KB jako jediná banka v ČR nabízí připojení firemních bankovních karet přímo do aplikace Fidoo.
Podle průzkumů je stále ještě vysoké procento firemních výdajů placeno v hotovosti, a v mnoha případech dokonce zaměstnanci platí svojí soukromou kartou a teprve pak řeší se zaměstnavatelem vyúčtování vlastních prostředků. Ve firemních pokladnách nebo na stolech účetních se tak hromadí papírové účtenky, jejichž proplácení je v době rozmachu kombinované práce z domova a z kanceláře stále problematičtější. „Digitalizace je jednou z našich klíčových aktivit. A stejně jako sama banka digitalizuje své produkty a služby, pomáhá s digitalizací i svým klientům,“ uvádí Radka Turková, ředitelka Korporátního a municipálního bankovnictví v Komerční bance.
A právě proto KB navázala spolupráci se společností Direct Fidoo a nabízí firemním klientům odstranění „papírových“ procesů, zvýhodněné flexibilní předplacené karty nebo náhradu hotovostních pokladen bezhotovostními platbami.
Zcela bez papírů? S aplikací to bude raz dva
Zbavit se papírového vyúčtování má jednoduché řešení – on-line aplikace Fidoo a její předplacené platební karty. Každý zaměstnanec tak může platit firemními prostředky bezhotovostně. A nejen to! Nově Komerční banka s aplikací propojila také své firemní karty. Služba díky tomu ještě zjednoduší interní účetní procesy. „Naším cílem je dodávat klientům řešení s přidanou hodnotou. Poskytujeme jim nejen platební kartu, ale rovnou i sofistikovaný a funkční nástroj na zpracování celé agendy,“ vysvětluje Radka Turková.
Všechny karty spolupracují s on-line aplikací, takže celý proces od zaplacení kartou, schválení výdaje pověřenou osobou až po firemní vyúčtování a přenos do účetního systému je automaticky zdigitalizován.