Stropnický tvrdě zkritizoval Schwarzenbergův pohřeb: Umřel člověk, ne král. Byl zpátečnický
sedan
Výpis příspěvků ke štítku „sedan“
Francouzi opět proti proudu. Nové SUV Citroën C4 X má čtyřdveřovou karoserii sedan
Velký a majestátní SUV-fastback Peugeot 408 ještě ani nestihl zapadnout tenkou vrstvičkou prachu a už je tady (na první pohled) další sesterský produkt této značky. Nenechte se oklamat povědomou siluetou, model C4 X nemá s novým Peugeotem 408 nic společného. Je menší a stojí na jiné platformě.
Škoda začíná prodávat svůj nejlevnější model. Nový sedan se inspiroval Fabií
Rostoucí ceny nových aut dnes dělají i z dříve lidovějších vozů, jakými byly české škodovky, luxusní zboží. Platí to i pro obrovský indický trh, kde však česká automobilka nedávno zahájila velkou „modelovou ofenzivu“. Na tamním trhu vyjde nová Slavia mnohem levněji než nejmenší Fabia v Česku.
Škoda 1200: Takhle by dnes mohl vypadat esenbácký a taxikářský sedan z 50. let
Mezi známými historickými modely, jako jsou Škoda 1000 MB, Škoda 110 R či Škoda Felicia, se neprávem zapomíná na pohledný sedan 1200/1201 z padesátých let minulého století. Český designer David Sova se jeho linky rozhodl oživit a stvořit z nich luxusní limuzínu.
Na prodej je zapomenutý supersedan Bugatti z 90. let. Vyráběli jej sedm let
Dříve, než se na trhu nejdražších aut světa objevil model Bugatti Veyron, prodělala slavná francouzská značka ještě jeden velice zajímavý pokus reinkarnaci slavného jména. Proběhl v 90. letech v Itálii a kromě dnes už legendárního supersportu EB 110 vznikl pod vedením ďábelského podnikatele Romana Artioliho v pouhých třech kusech také skvostný sedan EB 112. Jeden je teď na prodej.
Srovnávací test: Dvě Toyoty Camry dělí 30 let, přesto mají hodně společného
Největší světová automobilka ve své historii sice tu a tam vyráběla revoluční, ba atraktivní sportovní modely, pokud však jde o manažerské sedany, těžko hledat konzervativnějšího výrobce. Když se podíváte na dvě Toyoty Camry, jejichž rok narození se liší o 30 let, seznáte, že ta starší musela vypadat archaicky už v době svého vzniku a také soudobý vůz příliš invence neskýtá. O tom ale tyto „sleepery“ nikdy nebyly. Dosud se tohoto japonského sedanu prodalo skoro 20 milionů kusů.