Mlčte a šoupejte nohama, vyjel Jurečka na Juchelku. Nelíbila se mu kritika „arogantní vlády“
sledovanost
Výpis příspěvků ke štítku „sledovanost“
Královský týden korunovala CNN Prima NEWS rekordním sharem. Diváci ocenili velkolepé pokrytí
Zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS má za sebou mimořádně úspěšné speciální vysílání ke korunovaci britského krále Karla III. Sobotní speciál přitáhl diváky nejen k televizním obrazovkám, ale také k webu CNNPrima.cz a sociálním sítím. Celodenní sobotní share stanice se po započtení odložené sledovanosti dostal na zatím rekordní hodnotu 5,69 % a web CNNPrima.cz za prodloužený víkend zaznamenal přes 4,5 milionu zobrazených stránek a 2,5 milionu zhlédnutí videí. Na sociálních sítích CNN Prima NEWS oslovila 1 754 704 lidí.
Prima v březnu zazářila s novinkami. V jednom týdnu 5× zvítězila s hlavním večerním pořadem
Skupina Prima meziročně rostla jak v prvním kvartále, tak v březnu. Průměrné share u celodenního vysílání bylo v první čtvrtině roku 27,23 % (meziroční nárůst o 1 p. b.) u dospělých diváků (CS 15+). V březnu měla share 27,75 %. Lídrem ve sledovanosti se stala ve třináctém týdnu, kdy s náskokem porazila komerční konkurenci hned pětkrát v hlavním večerním vysílacím čase. Zabodovaly jak novinky Zákony vlka a Poslední oběť, tak vlajkový seriál ZOO i zábavná show Máme rádi Česko.
Sledovanost CNN Prima NEWS se loni zvýšila na 1,75 %. Vzrostl i počet videopřehrání na webu
Rok 2022 byl pro mediální skupinu Prima nejlepším v její dosavadní historii. Ze všech televizních skupin si připsala nejvyšší nárůst podílu na sledovanosti, a to v celodenním vysílání i v hlavním vysílacím čase. V cílové skupině 15+ navíc skupina Prima s celodenním share 26,90 procenta (meziroční nárůst o 1,72 procentního bodu) poprvé v historii porazila konkurenční komerční skupinu.
Nejúspěšnější start podzimu v historii. Prima pětkrát během týdne porazila konkurenci
Start podzimní sezóny byl nejúspěšnější v historii skupiny Prima. V uplynulém týdnu stanice každý všední večer zvítězila nad konkurencí ve strategické cílové skupině 15–69 let.
Skupina Prima slaví úspěch, oproti konkurenci roste. Ve sledovanosti se dostala na 1. místo
Dvanáctý týden tohoto roku byl pro skupinu Prima mimořádně úspěšný. Podařilo se jí dosáhnout hned trojice prvenství. Mezi komerčními skupinami zvítězila u dospělých (15+) s hodnotou share 28,49 % v celodni i ve strategické cílové skupině 15–69 let se share 28,40 %. Na pomyslný stupeň vítězů se skupina Prima dostala i u dospělých (15+) v hlavním vysílacím čase s podílem 28,09 %. Nejlepší podíl ve sledovanosti měla v úterý (30,62 % ve skupině 15-69 let), kdy si vlajkový seriál ZOO nenechalo ujít 1 249 000 diváků (podíl 31,37 %) a talkshow 7 pádů Honzy Dědka pobavila 583 000 diváků (share 21,25 %).
Seriál Primy ZOO má rekordní sledovanost. Na další díl se můžete těšit už ve čtvrtek
Nový seriál ZOO, který můžete sledovat na Primě, si získal srdce diváků. A druhý díl můžete sledovat už tento čtvrtek! Ten první si nenechalo ujít téměř 1,5 milionu diváků. Řada lidí nový seriál přirovnává k oblíbené Slunečné. Tak si ho rozhodně nenechte ujít.
První díl seriálu ZOO přilákal téměř 1,5 milionu diváků. Co čeká hlavní hrdiny dál?
První díl rodinného seriálu ZOO, který přináší příběhy ze zoologické zahrady, si ve čtvrtek večer nenechalo ujít 1 421 000 diváků a share tak činil 31,53 procenta v cílové skupině 4+. Pro velký divácký zájem televize Prima před odvysíláním ZOO navíc exkluzivně nasadila část premiérového dílu svého nejpopulárnějšího seriálu – Slunečné, kterou vidělo 957 000 diváků (share 21,82 %). Na sociálních sítích po odvysílání pilotního dílu ZOO lidé nešetří chválou. Čím si je novinka získala?
Hra na oliheň je nejsledovanějším seriálem Netflixu. KLDR využila seriál k propagandě
Za necelý měsíc se z jihokorejské Hry na oliheň (Squid Game) stal nejsledovanější seriál na platformě Netflix. První řadu kasovního trháku si už pustilo přes 111 milionů uživatelů. Tím Hra na oliheň překonala dosud úspěšnější historický seriál Bridgertonovi (Bridgerton), který vypráví o spletitých osudech britské šlechty.
Předvolební debata na CNN Prima NEWS trhala rekordy. Živě ji sledovalo na 170 000 lidí
CNN Prima NEWS odvysílala večer 1. září předvolební debatu Speciál 360°: Hlas lidu. Velkou dvouhodinovou debatu, ve které se střetli politici Andrej Babiš (ANO), Ivan Bartoš (Piráti a STAN), Marian Jurečka (koalice Spolu) a Jan Hamáček (ČSSD), vidělo 119 000 diváků (share 3,23 %) v cílové skupině (CS) 15+. Na zpravodajském webu CNNPrima.cz si sledování debaty nenechalo ujít 47 062 reálných uživatelů (RU).
Esport táhne. Jeho sledovanost v ČR se zdvojnásobila, říká Česká asociace esportu
Sledovanost 11 největších soutěží v Česku meziročně stoupla na platformě Twitch o 92 procent, v počtu zhlédnutých hodin dokonce o 113 procent. Nejsledovanějšími esportovými hrami jsou pak Counter-Strike: Global Offensive a League of Legends. Vyplývá to z meziročního porovnání v analýze trhu, které každoročně vydává Česká asociace esportu. Studie proběhla pod odborným dohledem expertů ze společnosti Dentsu Czech Republic.
CNN Prima NEWS slaví první narozeniny. Chystá se rozšíření pořadů i zajímavé posily
Zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS má za sebou první rok od svého startu 3. května 2020. V letošním roce se jí daří růst ve všech klíčových ukazatelích: v počtu reálných uživatelů zpravodajského webu, TV sledovanosti i celkovém zásahu.
Kvůli kritice Meghan musel odejít z populární britské show. Sledovanost rapidně klesla
Po odchodu oblíbeného moderátora Pierse Morgana rapidně klesla sledovanost populárního britského pořadu Good Morning Britain (Dobré ráno, Británie). Morgan skončil poté, co manželku prince Harryho Meghan Markleovou nepřímo označil za lhářku. Týden po jeho odchodu z pravidelné ranní show klesla průměrná sledovanost pořadu o více než čtvrt milionu diváků.