CNN Prima News sledovanost

sledovanost

Výpis příspěvků ke štítku „sledovanost“

Královský týden korunovala CNN Prima NEWS rekordním sharem. Diváci ocenili velkolepé pokrytí

9. května 2023 19:40

Zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS má za sebou mimořádně úspěšné speciální vysílání ke korunovaci britského krále Karla III. Sobotní speciál přitáhl diváky nejen k televizním obrazovkám, ale také k webu CNNPrima.cz a sociálním sítím. Celodenní sobotní share stanice se po započtení odložené sledovanosti dostal na zatím rekordní hodnotu 5,69 % a web CNNPrima.cz za prodloužený víkend zaznamenal přes 4,5 milionu zobrazených stránek a 2,5 milionu zhlédnutí videí. Na sociálních sítích CNN Prima NEWS oslovila 1 754 704 lidí.

Prima v březnu zazářila s novinkami. V jednom týdnu 5× zvítězila s hlavním večerním pořadem

6. dubna 2023 12:08

Skupina Prima meziročně rostla jak v prvním kvartále, tak v březnu. Průměrné share u celodenního vysílání bylo v první čtvrtině roku 27,23 % (meziroční nárůst o 1 p. b.) u dospělých diváků (CS 15+). V březnu měla share 27,75 %. Lídrem ve sledovanosti se stala ve třináctém týdnu, kdy s náskokem porazila komerční konkurenci hned pětkrát v hlavním večerním vysílacím čase. Zabodovaly jak novinky Zákony vlka a Poslední oběť, tak vlajkový seriál ZOO i zábavná show Máme rádi Česko.

Sledovanost CNN Prima NEWS se loni zvýšila na 1,75 %. Vzrostl i počet videopřehrání na webu

5. ledna 2023 18:39

Rok 2022 byl pro mediální skupinu Prima nejlepším v její dosavadní historii. Ze všech televizních skupin si připsala nejvyšší nárůst podílu na sledovanosti, a to v celodenním vysílání i v hlavním vysílacím čase. V cílové skupině 15+ navíc skupina Prima s celodenním share 26,90 procenta (meziroční nárůst o 1,72 procentního bodu) poprvé v historii porazila konkurenční komerční skupinu.

Skupina Prima slaví úspěch, oproti konkurenci roste. Ve sledovanosti se dostala na 1. místo

31. března 2022 19:07

Dvanáctý týden tohoto roku byl pro skupinu Prima mimořádně úspěšný. Podařilo se jí dosáhnout hned trojice prvenství. Mezi komerčními skupinami zvítězila u dospělých (15+) s hodnotou share 28,49 % v celodni i ve strategické cílové skupině 15–69 let se share 28,40 %. Na pomyslný stupeň vítězů se skupina Prima dostala i u dospělých (15+) v hlavním vysílacím čase s podílem 28,09 %. Nejlepší podíl ve sledovanosti měla v úterý (30,62 % ve skupině 15-69 let), kdy si vlajkový seriál ZOO nenechalo ujít 1 249 000 diváků (podíl 31,37 %) a talkshow 7 pádů Honzy Dědka pobavila 583 000 diváků (share 21,25 %).

První díl seriálu ZOO přilákal téměř 1,5 milionu diváků. Co čeká hlavní hrdiny dál?

14. ledna 2022 13:15

První díl rodinného seriálu ZOO, který přináší příběhy ze zoologické zahrady, si ve čtvrtek večer nenechalo ujít 1 421 000 diváků a share tak činil 31,53 procenta v cílové skupině 4+. Pro velký divácký zájem televize Prima před odvysíláním ZOO navíc exkluzivně nasadila část premiérového dílu svého nejpopulárnějšího seriálu – Slunečné, kterou vidělo 957 000 diváků (share 21,82 %). Na sociálních sítích po odvysílání pilotního dílu ZOO lidé nešetří chválou. Čím si je novinka získala?

Předvolební debata na CNN Prima NEWS trhala rekordy. Živě ji sledovalo na 170 000 lidí

2. září 2021 19:40

CNN Prima NEWS odvysílala večer 1. září předvolební debatu Speciál 360°: Hlas lidu. Velkou dvouhodinovou debatu, ve které se střetli politici Andrej Babiš (ANO), Ivan Bartoš (Piráti a STAN), Marian Jurečka (koalice Spolu) a Jan Hamáček (ČSSD), vidělo 119 000 diváků (share 3,23 %) v cílové skupině (CS) 15+. Na zpravodajském webu CNNPrima.cz si sledování debaty nenechalo ujít 47 062 reálných uživatelů (RU).

Esport táhne. Jeho sledovanost v ČR se zdvojnásobila, říká Česká asociace esportu

10. června 2021 14:23

Sledovanost 11 největších soutěží v Česku meziročně stoupla na platformě Twitch o 92 procent, v počtu zhlédnutých hodin dokonce o 113 procent. Nejsledovanějšími esportovými hrami jsou pak Counter-Strike: Global Offensive a League of Legends. Vyplývá to z meziročního porovnání v analýze trhu, které každoročně vydává Česká asociace esportu. Studie proběhla pod odborným dohledem expertů ze společnosti Dentsu Czech Republic.

Kvůli kritice Meghan musel odejít z populární britské show. Sledovanost rapidně klesla

16. března 2021 21:36

Po odchodu oblíbeného moderátora Pierse Morgana rapidně klesla sledovanost populárního britského pořadu Good Morning Britain (Dobré ráno, Británie). Morgan skončil poté, co manželku prince Harryho Meghan Markleovou nepřímo označil za lhářku. Týden po jeho odchodu z pravidelné ranní show klesla průměrná sledovanost pořadu o více než čtvrt milionu diváků.