CNN Prima News zboží

zboží

Výpis příspěvků ke štítku „zboží“

Penny a Lidl stahují ovocné nápoje, mohou způsobovat zažívací potíže. Všem vrací peníze

Prodejní řetězce Penny Market či Lidl stáhly z pultů oblíbené nápoje smoothie, protože by mohly způsobovat zažívací problémy a nevolnost. Supermarkety produkt s konkrétním datem spotřeby stáhly a varovaly zákazníky před konzumací těchto výrobků. Zakoupená balení mohou zákazníci vrátit na prodejnách, kde dostanou peníze zpět. Obchody o tom informovaly na svých webech.

Jak zajistit, aby dárek dorazil do Vánoc? Přepravci řekli, kdy nejpozději objednat z e-shopů

Štědrý den je už za necelých 14 dní a přepravní společnosti i e-shopy hlásí tisíce objednaných a doručených balíků denně. Pokud chcete ještě něco nakupovat on-line, prodejci i přepravci radí, abyste si zboží objednali co nejdříve, jinak nebudete mít jistotu, že dárek skutečně pod vánočním stromkem udělá radost. Zástupci přepravních společností pro CNN Prima NEWS prozradili, jaký je u nich poslední termín, aby balíčky zvládli doručit včas.

Peněženky, alkohol, ale i máslo. O adventu mají zloději žně a vymýšlejí nové triky

Každoroční nákupy v období adventu lákají kapesní zloděje. Ti se v předvánočním shonu zaměřují na nepozorné zákazníky v obchodech a na adventních trzích. Počet drobných krádeží v tomto období vzroste zhruba o 25 procent. Policie proto zvyšuje v rámci prevence kriminality skrytý i viditelný dohled. K zločinu se navíc neuchylují jen jednotlivci, ale i organizované skupiny, kterých pozvolna přibývá.

Drahé potraviny? Paradox. Snižujeme ceny, ale v obchodech rostou, říká šéf Zemědělského svazu

Pomyslný míč v podobě zlevnění potravin je na straně obchodníků, uvedl ve vysílání CNN Prima NEWS předseda Zemědělského svazu Martin Pýcha. Ačkoliv se zemědělci snaží o snížení cen a v některých případech to také udělali, samotná surovina ve finální ceně produktu činí pouhých 10 až 15 procent. Zbytek tvoří cena pohonných hmot, energie a mzdy pracovníků, což je i náklad na straně potravinářů a obchodníků.

Když internet vytlačí i monopoly. Zlámalová přiblížila, kdy je zákazník „obrovský pán“

Internet dramaticky mění obchodní prostředí v Česku. Je schopný vytlačit i monopoly. V pořadu Co na to vaše peněženka na CNN Prima NEWS to uvedla analytička webu Echo24 Lenka Zlámalová. Následně přiblížila, kdy se zákazník stává „obrovským pánem“. Že pro malé obchodníky může být internet šancí, jak se dostat na trh, potvrdil i čestný předseda Asociace českého tradičního obchodu Zdeněk Juračka.

Velký šok pro Západ. Sankce na Rusko vůbec nezabírají, Moskva trikem dováží i čipy z USA

Jen za poslední půlrok se do Ruska dostaly západní mikročipy v hodnotě přesahující půl miliardy dolarů (11 miliard korun). Moskvě se totiž překvapivě efektivně daří obcházet západní sankce. Přes prostředníky nadále importuje i motory do letadel nebo oblíbené iPhony. K šokujícímu zjištění dospěla analýza ruského nezávislého projektu Vjorstka.

Drogerie jsou v bohatším Německu levnější než u nás. Češi skousnou mnohem víc, míní experti

Stejný obchod s drogerií, dvě rozdílné země a odlišné ceny. V Německu lze identické zboží nakoupit o pětinu levněji než stejné produkty v České republice. Tuzemští obchodníci rozdíl vysvětlují vyššími náklady, než jsou u našeho západního souseda. Ekonomové oslovení CNN Prima NEWS nicméně tvrdí, že Češi jsou zkrátka ochotni platit za drogerii víc než Němci, kteří paradoxně mívají vyšší kupní sílu.

Staňte se držitelem Národní ceny ČR. Příjem přihlášek prodloužen

Prestiž, zpětná vazba v podobě komplexní zprávy zpracované hodnotiteli certifikovanými EFQM i objektivní pohled na prokázanou úroveň systematického přístupu k řešení problematiky kvality a témat společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje. To vše přinášejí Národní ceny ČR, v rámci kterých každoročně uděluje Ministerstvo průmyslu a obchodu ve spolupráci s Radou kvality ČR ocenění organizacím, které se přihlásily do této prestižní národní soutěže.

Velikonoční nákup v Polsku? Rozdíl jen pár korun. Expert vysvětlil trik českých obchodníků

Tisíce Čechů míří před Velikonoci do Polska na nákupy před svátky. Kupují sladkosti pro děti, suroviny na pečení nebo třeba majonézu na bramborový salát. I v sobotu parkoviště nejbližších supermarketů za polskými hranicemi plnila hlavně auta s českými espézetkami. Čeští obchodníci si toho jsou dobře vědomí, proti nízkým cenám v Polsku nasazují u základních potravin akční slevy a doufají, že zákazníci přihodí do košíku impulsivně i něco dražšího.