Další primácká novinka Hořký svět zabodovala u diváků a stala se vítězem večera ve všech strategických věkových kategoriích. Zdroj: archvi FTV Prima
Další primácká novinka Hořký svět zabodovala u diváků a stala se vítězem večera ve všech strategických věkových kategoriích. Zdroj: archit FTV Prima
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Nathanael Ruml v seriálu Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Matouš a Nathanael Ruml: Táta se synem před kamerou Zdroj: FTV Prima
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Jakub Štáfek vaří pivo v seriálu Hořký svět Zdroj: FTV Prima/ Hermina Press
Záběry z natáčení seriálu Hořký svět Zdroj: FTV Prima/ Hermina Press
Seriál Hořký svět Zdroj: FTV Prima
Eva Holubová s Bolkem Polívkou při natáčení seriálu Hořky svět. Zdroj: FTV Prima/ Hermina Press
Další primácká novinka, seriál Hořký svět, zabodovala u diváků a stala se vítězem večera ve všech strategických věkových kategoriích. Seriál z prostředí minipivovaru zhlédlo 1 049 000 diváků (share 28,98 procenta) v cílové skupině 15+ a 773 tisíc diváků (29,68 procenta) v CS 15–69. V cílové skupině 15–54 přilákal pořad k televizním obrazovkám 418 tisíc diváků (26,97 procenta). Skupina Prima se díky tomu potřetí tento týden stala vítězem večera ve strategické obchodní cílové skupině 15–69 let.
Hvězdné herecké obsazení v podání Matouše Rumla, Bereniky Kohoutové, Evy Holubové, Bolka Polívky, Jakuba Štáfka nebo Václava Kopty i humorné příběhy z prostředí pivovaru divákům přináší každou středu večer poetický osmidílný seriál Hořký svět.
Příběh je zasazen do malebného Posázaví, kde se mladý hrdina snaží najít smysl života, práci a získat zpátky rodinu, která se mu hned na začátku děje rozpadne. Pokusí se rozjet rodinný minipivovar, a přitom odhalí i jedno velké rodinné tajemství.
Podzim zalitý sluncem zahájila skupina Prima seriálem Pálava, který se odehrává na jižní Moravě, kam přijíždí partička vysokoškolských kamarádů, aby tam prožila nevšední dobrodružství uprostřed vinic. Novinku si ve strategické obchodní cílové skupině (15–69 let) nenechalo ujít 734 tisíc diváků (share 25,84 %). V CS 15–54 si Pálavu dokonce pustila více než čtvrtina diváků sedících u televize (26,83 %). U obou věkových kategorií se Prima stala vítězem večera. Celkem seriál přilákal 915 tisíc diváků (23,69 %) v CS 15+.
Vítězem večera se stal i vlajkový seriál skupiny, Prima ZOO. Nové epizody oblíbených hrdinů ze zoologické zahrady přilákaly po prázdninách 1 072 000 diváků (30,42 %) v CS 15+. Poslední podzimní novinku si Prima nachystala na pátek 2. září, kdy se diváci mohou těšit na zábavnou show Můj muž to dokáže s Adélou Gondíkovou a Ondřejem Urbanem v hlavní roli.