Křupavé kuře vedle krematoria vyvolalo pobouření. Od McDonald's je to nechutné, zuří lidé

Velmi hlasité odezvy se dočkala instalace reklamního banneru fastfoodu McDonald's v anglickém hrabství Cornwall. Společnost totiž lákala na svůj produkt McCrispy, burger s křupavým kuřetem, a to přímo vedle silniční značky, která navádí lidi k protějšímu krematoriu. Fastfoodový řetězec po kritice banner stahuje.

Krematorium a na druhé straně silnice reklama na křupavé kuře. To je scéna, která nedala spát mnohým obyvatelům v okolí městečka Truro v jihozápadním cípu Anglie. Fastfoodový gigant McDonald's si pronajal reklamní banner na autobusové zastávce, a to hned vedle značky s nápisem „krematorium“. Na kauzu upozornil list Daily Mail s odkazem na lokální web Cornwall Live.

Reakce na nešťastně umístěnou reklamu na sebe nenechaly dlouho čekat. Někteři lidé hodnotili poutač na křupavé kuře vedle krematoria kriticky, jiní s určitým pobavením.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Křupavé kuřátko za křišťálové noci. KFC pobouřilo zákazníky sloganem, firma se kaje

Smíšené reakce

Jedna žena, která byla minulý rok ve stejném krematoriu na pohřbu své tchyně, popsala své pocity místním novinářům: „I když vidím určitou zábavnou stránku toho všeho, je to prostě nechutné. Jsem si jistá, že truchlící členové rodiny nechtějí něco takového vidět, když jedou na pohřeb nebo kremaci svých milovaných,“ sdělila.

Další lidé přijali reklamu s úsměvem, jeden z nich pak prý při prvním setkání s bannerem „spadl smíchy ze židle“.

Když se ke společnosti McDonald's hlasitá odezva donesla, fastfoodový řetězec okamžitě zareagoval.

„O dopravní značce v blízkosti autobusové zastávky jsme nevěděli. Ve světle obav, o kterých informoval CornwallLive, jsme zažádali o stažení reklamy,“ uvedl mluvčí společnosti.

Nebylo to poprvé, co se fastfoodový řetězec ztrapnil nevhodnou reklamou. V listopadu na sebe upozornila společnost KFC, když lákala v textové zprávě zákazníky v Německu na křupavé kuře, a to na výročí neblaze proslulé křišťálové noci. Během ní nacisté před druhou světovou válkou podnikli rozsáhlý protižidovský pogrom.

„Dnes je památné výročí křišťálové noci! Dopřejte si na svém křupavém kuřátku více jemného sýra,“ zněla propagační výzva. Firma se za reklamu o hodinu později omluvila a slíbila prověření celé situace.

Tagy: