
Domácí
Zahraničí
USA
Byznys
Sport
Auto
značka
Výpis příspěvků ke štítku „značka“

Překryté značky jako forma protestu. Česko se probudilo do okresů krále Miroslava
„Okres krále Miroslava, žít dovoleno!“ Přesně takové značky mohou Češi od pondělního rána míjet při přejezdu mezi okresy. Svobodní tak protestují proti dalšímu prodloužení nouzového stavu, který má trvat až do 11. dubna. Označení začátku a konce okresu proto překryli vlastním nápisem, který připevnili gumičkami.

Na protesty nepůjdete. Myanmarský dodavatel Primarku zamkl tisíc dělníků ve fabrice
Zaměstnance myanmarské továrny, která dodává oděvy pro Primark, zamkli uvnitř budovy jejich nadřízení. Snažili se jim tak zabránit v účasti na protestech proti vojenskému převratu. Mluvčí továrny to však popírá. Informace zveřejnil The Guardian.

Tohle je nejvýdělečnější značka v Evropě. Za čtyři roky vydělala 34 milionů korun
Dopravní značky jsou na silnicích od toho, aby řidiče chránily před možným nebezpečím. Ukládají jim zákazy, příkazy nebo omezení, poskytují informace nebo zpřesňují význam jiné značky. Některé jsou však tak nepřehledně umístěné, že si jich účastník provozu ani nevšimne. V lepších případech to potom končí pokutou, v horším nehodou. V belgickém městě Gent špatně umístěná dopravní značka okradla už přes 23 tisíc řidičů o více než 34 milionů korun.

Dezinformátoři vydělávají na reklamě až 190 tisíc měsíčně, potvrzuje nová studie
Weby, které se zabývají záměrným šířením dezinformací, získávají 190 tisíc korun měsíčně z reklamy, kterou na jejich stránky umístí její zadavatelé. Vyplývá to ze studie, kterou publikovala organizace Prague Security Studies Institute.

Česká módní značka Pietro Filipi propustí všechny zaměstnance. Nemá na výplaty
Česká módní značka Pietro Filipi chce propustit všechny pracovníky svých 23 obchodů. Uvedl to deník Blesk. Podle poslední účetní závěrky zaměstnávala firma Pietro Filipi Stores, která má na starosti provoz prodejen značky, ke konci roku 2018 138 lidí. Dalších 64 zaměstnanců pracovalo ke konci roku 2018 pro firmu Pietro Filipi obstarávající pro značku návrhy oblečení.

Značky kvality pomáhají spotřebitelům v orientaci na trhu, tvrdí Pavel Vinkler
Program Česká kvalita má za sebou už téměř dvacet let existence. Za tu dobu se rodina nejrůznějších značek, jež mají odkazovat na vysokou jakost zejména domácího zboží, rozrostla na třiadvacet. „Chceme dát spotřebitelům informaci, které zboží na trhu je skutečně kvalitní,“ říká Pavel Vinkler, ředitel odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání ministerstva průmyslu a obchodu, které má program v gesci.