
Česko dalo na pomoc uprchlíkům z Ukrajiny přes 60 miliard. Většinu vybralo zpět na odvodech
Doby, kdy jste museli čekat na nové auto třeba rok, jsou pryč. Mezi skladovými vozy i ojetinami v bazarech si teď zákazníci mohou vybírat a zároveň usmlouvat lepší cenu. Ovšem ne vždy se dá při takové koupi auta prodávajícím věřit. Tady jsou některé z jejich triků.
Člověk by si řekl, že se automobilky budou tetelit blahem, že někdo chce kupovat jejich auta do zásuvky. Většina z nich se ale k jejich prodeji staví spíše zdrženlivě, protože i přese všechny dotace ze strany některých států se jim elektromobily ekonomicky zatím moc nevyplácí. Přímým důkazem této situace jsou nepřiměřeně dlouhé dodací lhůty.
Německé automobilky se snaží zbavit skladových zásob. Pomáhá jim i snížená DPH nebo dotace na elektromobily. Trh kvůli tomu ale může již brzy čelit hned několika problémům.