CNN Prima News rychlost

rychlost

Výpis příspěvků ke štítku „rychlost“

Valeš: Turkova jízda? Výborného 90 km/h v obci je horší. Fischer mluvil o zcestné argumentaci

Rychlost 90 kilometrů v hodině, kterou měl v obci ministr zemědělství Marek Výborný (KDU-ČSL), považuji za větší problém než kritizovanou jízdu europoslance Filipa Turka (nestr. za Motoristy sobě) po dálnici, uvedl ve vysílání CNN Prima NEWS politolog Lukáš Valeš. Zmínil také, že preferencím Motoristů může spíš pomoci. Komentátor Petr Fischer však zdůraznil, že Turkova argumentace je zcestná a působí jako ze sedmdesátých let.

Nemilé překvapení řidičky řítící se po D1: Uhněte, problikávala policisty. Napařili jí pokutu

Pořádně překvapená byla mladá řidička, která si dálnici spletla se závodní dráhou. Když ve vysoké rychlosti dojela osobní auto před sebou, netušila, že jde o policisty. Ve své nevědomosti je ještě problikávala. Policisté si právě ve středu připomínají osvětový den v souvislosti se zbytečným spěchem na komunikacích.

Dvořák k „hranaté“ výzvě: S Turkem jsme mluvili po telefonu, nakonec se zachoval správně

Europoslanec Filip Turek (nestr. za Motoristy sobě) je tak trochu horká hlava – proto reagoval, jak reagoval, řekl k jeho rychlé jízdě a následnému dění na sítích záchranář a lékař Marek Dvořák. Ve vysílání CNN Prima NEWS také podotkl, že výměnu názorů na sítích nepovažuje za slovní přestřelku a že s Turkem hovořil i osobně. Europoslanec vyzval příznivce, aby jeho jízdu nenapodobovali. Nakonec se zachoval správně, okomentoval jeho krok Dvořák.

Turek vyzval, aby řidiči nenapodobovali jeho rychlou jízdu. Lékaře označil za „placeného z*rda“

Europoslanec Filip Turek (nestr. za Motoristy sobě) vyzval, aby jeho příznivci zanechali „hranaté challenge“, tedy neoficiální výzvy, kdy se lidé fotili při jízdě ve velmi vysoké rychlosti. Turek také uvedl, že existují „slabší jedinci, kteří potřebují na vše pravidla od státu,“ a ti, kteří se řídí „vlastním úsudkem“. Ještě předtím reagoval na kritiku lékaře Marka Dvořáka, který varoval, aby řidiči podobnou jízdu nenapodobovali. Je to placený z*rd, napsal na jeho adresu.

Gratuluji, jsi magor. Politici cupují Turka za propagaci rychlé jízdy a vliv na fanoušky

Kauza týkající se Filipa Turka a jeho výrazného překračování rychlosti na českých silnicích nadále eskaluje. Europoslanec a tvář Motoristů nyní na sociálních sítích čelí ostré kritice za to, že se za své chování neomluvil nebo se od něj nedistancoval. Turek naopak na svém Instagramu sdílel již desítky příspěvků od fanoušků, kteří jeho rychlou jízdu za volantem napodobují. V tomto případě se uchytil tag s názvem „hranatá challenge“. Co si o Turkově fotce i následných reakcích myslíte? Napište nám svůj názor do komentářů.

Další průšvih Turka? U Ostravy jel 325 km/h. Brzdy v této rychlosti nejsou dost dobré, říkal

Europoslanec a tvář Motoristů sobě Filip Turek čelí opět kritice za výrazné překračování rychlosti na českých silnicích. Již o víkendu na sebe strhl pozornost, když se ve čtvrtek na Instagramu pochlubil fotkami, z nichž je patrné, že během cesty do Německa jel po dálnici D5 u Plzně rychlostí až 250 kilometrů za hodinu. Média nyní probírají další videa z platformy YouTube. Ze zhruba tři roky starých záběrů je zřejmé, že Turek jel po dálnici D56 za Ostravou i rychlostí 325 kilometrů za hodinu.

Úseky nejčastějších nehod v Česku? Řidiči podceňují počasí, na vině ale nejsou jen oni

Řidiči často jezdí téměř nejvyšší možnou povolenou rychlostí, i když to z hlediska meteorologické situace není vhodné, upozornil ve vysílání CNN Prima NEWS vedoucí Samostatného oddělení BESIP ministerstva dopravy Tomáš Neřold. V případě konkrétních míst s nejčastější nehodovostí podle něj není na vině jen lidský faktor – vyjmenoval hned několik problémů.

Exner: Policisté málo měří rychlost. Některé radary mají za cíl jen vydělávat, míní Nacher

Policisté na českých silnicích málo měří rychlost, řekl ve vysílání CNN Prima NEWS místopředseda sněmovního výboru pro bezpečnost Martin Exner (STAN). Zdůraznil, že je nutné hledat způsob, jak meziročně snižovat počty mrtvých na silnicích. Podle místopředsedy hospodářského výboru Patrika Nachera (ANO) působí umístění některých radarů na měření rychlosti tak, jako by primárním cílem bylo vybrat co nejvíce peněz.